Gå til innhold

Coop extra tilbud på bærbar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å legge en demper på stemningen, men jobber selv i en coop butikk, som også har lignende tilbud innimellom. Med dvd spiller/brenner, bærbare dvd, pv, lcd tv osv, osv.. det har vel når jeg tenker meg om aldri vært ett parti med mindre klager enn 30% av kjøperne. Coop har en avtale med elektrofirma i sverige/danmark(usikker), som lager billige el.produkter mot at coop kjøper i stort kvantun(derfor den lave prisen). Men med den lave prisen er også kvalitet redusert. Ikke det at hardwaren der er svak, men koblinger og fester er dårlig, alt er lagd av billig matriell og du vil derfor ikke få en like robust pc som du ville fått hos en annen forhandler. En annen grunn til den lave prisen er at coop ikke tilbyr samme garanti som el.butikker. De fleste som jobber der har lavere utdannelse enn en nyfødt og kan lite om el.varene de selger. er ikke noe butikkene hver for seg velger. de blir tildelt ett parti og skal selge det. Jeg ville ikke anbefalt å kjøpe el-produkter hos coop, med mindre det er en obs butikk der det er egen avdeling for denslags, og du har med folk som som oftesk vet hva de driver ågjøre.

Kun min enkle mening

 

--

Jonas

Lenke til kommentar
Nei, mener coop extra. Nytt konsept, tror det bare finns i halden, foreløpig.

7150164[/snapback]

 

 

Veldig sant, Coop EXTRA er en norsk versjon av "lidl". En pallebutikk med norske produkter. Det finnes fortiden kun en butikk av denne typen, og den ligger i halden. Åpnet for kun en kort tid siden, men flere vil komme. Derfor det syke tilbudet. Kampanjen trekker kunder :p

Lenke til kommentar
En annen grunn til den lave prisen er at coop ikke tilbyr samme garanti som el.butikker. De fleste som jobber der har lavere utdannelse enn en nyfødt og kan lite om el.varene de selger. er ikke noe butikkene hver for seg velger. de blir tildelt ett parti og skal selge det.

7156820[/snapback]

 

Garanti følger forbrukerkjøpsloven og er den samme uansett.

 

At en Prix-ansatt ikke kan yte samme service er forståelig nok men garantien er den samme.

 

Så jeg ville sagt... "Løp og kjøp" :w00t:

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
En annen grunn til den lave prisen er at coop ikke tilbyr samme garanti som el.butikker. De fleste som jobber der har lavere utdannelse enn en nyfødt og kan lite om el.varene de selger. er ikke noe butikkene hver for seg velger. de blir tildelt ett parti og skal selge det.

7156820[/snapback]

 

Garanti følger forbrukerkjøpsloven og er den samme uansett.

 

At en Prix-ansatt ikke kan yte samme service er forståelig nok men garantien er den samme.

 

Så jeg ville sagt... "Løp og kjøp" :w00t:

7156916[/snapback]

 

hmm, var litt uklar... Garanti i form av service fra butikk. teit ordbruk. Hvis det er noe galt med produktet får du kun pengene tilbake og ikke noe mer, kanskje en repp etter ett par mndr. ingen kan noe, og du kan ikke garentere at det funker i lengre perioder...

Lenke til kommentar
hmm, var litt uklar... Garanti i form av service fra butikk. teit ordbruk. Hvis det er noe galt med produktet får du kun pengene tilbake og ikke noe mer, kanskje en repp etter ett par mndr. ingen kan noe, og du kan ikke garentere at det funker i lengre perioder...

7159481[/snapback]

 

Anbefalte en annen bærbar Prix-PC til en venn av meg for ett par år siden soom jeg synes var meget rimelig og godt bygd. Den suser å går den dag i dag uten noe som helst problem.... at Coop-kjeden har en del reklamasjon på billig elektronikk kan jeg skjønne men tror likevel at PC-ene der holder mål :thumbup:

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging.

Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

 

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...