Gå til innhold

BF2142- Jeg blir kicket av PunkBuster, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har installert BF2142, men blir kicket momentant rett etter jeg får joinet en server. "Kicked by punkbuster". Jeg aner ikke hvorfor? Jeg har aldri i mitt liv cheated i hverken dette eller andre spill, da jeg er stor motstander av cheats som kun ødelegger ellers gode spill. (slik som feks CS ble ødelagt av cheating)

Jeg får derimot spilt BF2 uten problem. Jeg har lagt inn nyeste 1.01patch til 2142, og har selvsagt originale spillet.

Jeg har hørt noe om at det er RendDX9.dll som har vært et problem, men vet ikke om det er det som er problemet i dette tilfellet. NOEN SOM VET NOE?? (kjipt å bruke over 400kr på noe som man ikke får brukt... :-(

SVÆRT takknemlig for hjelp som fører til en løsning ;-)

Mvh

Stig Olav Kasin

BF2- GrjKasin

BF2142- -=SoN=-Grensejegeren

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at punkbuster kicker deg når man prøver å spille med NOCD crack :p

Skrevet (endret)

Jeg leste ingame på den news delen nederst på sjermen i menyen (som forresten switcher tekst altfor fort) at det er et known issue. Skjer med meg og i ny og ne. Skjedde en gang rett etter jeg fikk en killing spree på 11 mann. Fikk ikke badgen, men fikk registrert antallet på BFHQ.

Sjekk på et BF board.

Endret av zappy
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...