Gå til innhold

CLI Application error når jeg starter ati catalyst


zhorty

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har i det siste fått en stygg error hver gang jeg starter ATI Catalyst control center. Har nyformatert win (Fikk også erroren før format).

 

cliapplicationtd3.png

 

Det som skjer er at catalyst control center lukker seg, uansett hva jeg trykker på (Close, X).

 

Noen forslag til hva som kan gjøres?

 

Kjører Win XP Pro med SP2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hei.

Ja, jeg har .Net Framework installert.

7150334[/snapback]

Jeg får samme problemet. CLI aplication error osv. Får problemer når jeg innstallerer Netframework på PCn. Men det står til slutt at den er installert. PCn min er fra des 2002 så d er mulig den begynner å henge med nebbet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg prøver igjen jeg og håper noen har en ide eller tips på hva som må\kan gjøres :)

 

Jeg kan forresten også få denn feilmeldingen da jeg spiller spill, spillet bryter og jeg blir kasta ut.

 

Trengs det mer informasjon?

Endret av Dekata
Lenke til kommentar
Veldig takknemlig hvis noen har en ide her..

7774005[/snapback]

 

 

Jeg får også denne feilmeldingen. Har .Net 2.0 og Radeon 9600 og har ikke noe "tull" på maskinen. Jeg skjønner ikke hva som er galt jeg heller. Kanskje jeg får sende en mail til ATI og håpe på et svar.

 

Har noen her inne nyere Catalyst som fungerer? Hva kan dere ha på PC-en en som får det til å virke?

Lenke til kommentar

Fikk etterhvert ordnet problemet.

 

Prøvde å legge inn alt av net framework som finnes uten noe bedre resultat.

 

Er egentlig litt i mot alle disse oppdateringer Gates prøver å prakke på meg. Men jeg tok en clean install, la inn alt av oppdateringer til xp og da fungerte det. Så tydelig at problemet var mer enn bare net framework..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...