Nightrun Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) er det noen som har prøvd å bruke SwapMagic til FF XII? funker det? Endret 25. oktober 2006 av Leahlinn
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Siden spillet ikke er utgitt på norsk jord enda så tror jeg ikke du kan forvente at så mange her har spillt Final Fantasy XII egentlig.
Nightrun Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Siden spillet ikke er utgitt på norsk jord enda så tror jeg ikke du kan forvente at så mange her har spillt Final Fantasy XII egentlig. 7148137[/snapback] det er nok noen som har det, på japansk og jeg forventer ikke no Endret 25. oktober 2006 av Leahlinn
o0Hawk0o Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Kan bekrefte at swapmagic 3,6 funker med U.S FFXII. Har en ps2 av den gamle sorten.
gtamann Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 kan noen forklare ossen man bruker swapmagic? er det bare putte inn cden og ta den ut og sette inn det brente spillet?
gtamann Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 kan noen vær så snill å svare på spørsmålet mitt..
Nevnarion Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Nå kan jeg ingenting om dette her, men SwapMagic is relatively simple once loaded. The disc is nothing more than a special TOC (Read Below), designed to work with a majority of games. Theoretically, once a PS2 loads the TOC off of an official disc, you can remove that disc while it is spinning, and add a burned disc, and it will play fine. Regner det var svar JA på spørsmålet ditt. Endret 7. november 2006 av Nevnarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå