Feltherre Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei har kommet opp i en litt rar situasjon,jeg satt og skrev en skole oppgave på Open Office.Når jeg var ferdig lukket jeg programmet seg.Da jeg skulle in på oppgaven senere,så kom denne meldingen frem Når jeg trykker "yes" så kommer det bare en blank side fram Hadde satt pris på hjelp dette er et viktig dokument,vil helst ikke skrive det om igjen . Har du andre tips hvordan jeg kan få fram dokumntet så tar jeg gjerne forlag. Endret 25. oktober 2006 av SirHenrik
mandela Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har hatt samme problem selv dessverre, men jeg har alltid backupfunksjonen slått på, så jeg fikk hentet ut fila uten gjenoppretting. Hvis du har tid, kan du sjekke om du finner løsning på ditt problem her?: http://www.oooforum.org/ forøvrig: backupfunksjonen finner du under: tools > options > load/save > general og huk av "always creat a backup copy" og sett "save autorecovery information every" til et lavt tall Endret 25. oktober 2006 av mandela
Feltherre Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Ja okay,takk for hjelpa.Men hvor lagres fila?
mandela Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) på engelsk win32: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\OpenOffice.org2\user\backup (eller tilsvarende) forresten, får du zippet ut dokumentet? f.eks med 7zip Endret 25. oktober 2006 av mandela
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå