Gå til innhold

Gratis program for wmv -> avi

trygveaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et gratis program som kan konvertere wmv til avi? Har søkt her, men eneste programmet jeg fant var WinAVI som ikke er gratis. Jeg vil kunne velge hvilken kodek avi filen skal konverteres til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja fikk lasta d ned nå, super altså.

Virtual dub, er d no bedre da.

Så forresten liit på sympa også, noen som vet hvordan man bruker slikt, eller om andre slike prog, det så nemlig litt avansert ut så kansje noe lett og bruke ?

Endret av AllColer
Skrevet
Du kan bruke Virtual dub

7169171[/snapback]

Nei, for Virtualdub støtter ikkje WMV. Iallfall ikkje den eine eg prøvde.

7169279[/snapback]

Snedig at jeg har gjort det mange ganger da :!: Les her: http://www.doom9.org/wmv2avi.htm

7169695[/snapback]

Tror gamle versjoner støtter det, men at de måtte ta det bort p.g.a. Microsoft patent. Den versjonen jeg har støtter det hvertfall ikke.

Skrevet (endret)

Tommy89:Virtualdub støtter det ikkje direkte, og guiden du linker til seier heller ikkje noko slikt. Merk t.d. denne setninga: If you can watch your video in a standard media player, AviSynth can frameserve it into any encoding application, even if the application itself cannot handle ASF or WMV input. Reknar med det er med tanke på Virtualdub.

Vart nemnt noko om Virtualdub sine forum at Virtualdub MPEG2 hadde støtte for WMV, men har ikkje prøvd sjølv.

Endret av incanus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...