Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Kom nettopp over noe som forteller akkurat hva jeg føler om at paladins kommer til horde :!: Klikkbar
123321123321 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vi ønsker ikke paladins velkommne i horde. De kommer til å bli utstøtt.
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Vi ønsker ikke paladins velkommne i horde. De kommer til å bli utstøtt. 7141399[/snapback] Ja, alle endgame guilds kommer til å le av alle pally applications. Foresten, snakk om å ødelegge en klasikker. Endret 24. oktober 2006 av Lord-Myrrah
Zeorsd Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Eller kanskje ikke... Sannheten er at de fleste guilds kommer til å ta inn Paladins.... Endret 24. oktober 2006 av theWWW
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Eller kanskje ikke... Sannheten er at de fleste guilds kommer til å ta inn Paladins.... 7141454[/snapback] Poenget med tråden her var strengt talt at sangen og er morsom. Og personelig vil jeg bruke /laugh mye oftere i BC.
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Alle veit at horde får pally og alliance får shaman fordi Blizzard ikke greide å balasere klassene i forhold til factions godt nok.. Med andre ord "Vi gir opp, gidder ikke mer, så vi bare gir begge sider alle raser" Noe som er helt idiotisk, eneste forskjell på factions nå er storyline og utseende..... Ingen spilleforskjel
DeadbeaT Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 tenk på alle disse NE kidsa som reroller BE da nå kan de både være sexy ooog kule
SesamSesam1 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Dette ser ut til å utvikle seg til enda en... "Alliance får shamans, horde får Palladins OMGOMG" tråd
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 tenk på alle disse NE kidsa som reroller BE da nå kan de både være sexy ooog kule 7141566[/snapback] Det er disse folka jeg IKKE vil ha til Horde. Og det at Horde for Loladins i det hele tatt, når folk på horde har gjort narr av dem laget sanger om dem and so on er jo helt uforståelig. Men som sagt er det sangen denne tråden er om. ikke om Hva dere syns om at Horde for pallas og ally får shammys
MrLee Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 rettlese. Alliance for Shamans, horde får Paladins OG 14tiss Blood Elf-legolas wannabes" OMGOMG LOL" tråd...
DeadbeaT Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Å ja.. så vi skal liksom kommentere sangen da altså? vel, disse orc'ene synger ikke like godt som orc'en min altså. det var noe litt melankolsk over det. min synger mye gladere sanger, favoritten er "we come from the orc!" ser det ut som. kanskje vi har med emo-orcs å gjøre her? (sånn, sang kommentert )
elf_man Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Alle veit at horde får pally og alliance får shaman fordi Blizzard ikke greide å balasere klassene i forhold til factions godt nok.. Med andre ord "Vi gir opp, gidder ikke mer, så vi bare gir begge sider alle raser" Noe som er helt idiotisk, eneste forskjell på factions nå er storyline og utseende..... Ingen spilleforskjel 7141494[/snapback] I BC er det mye tettere bånd mellom Alliance og Horde enn det er i dag. Eksempel: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Med en gang du kommer igjennom the Dark Portal, står du rett ovenfor en stor pitlord som er under konstant angrep. Hvem er det som angriper? Horde og Alliance ja. De jobber nå mere "sammen" mot et felles mål/felles fiende. Og vi kan bare glemme lore, den drepte blizz før spillet var ferdig omtrent
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 tenk på alle disse NE kidsa som reroller BE da nå kan de både være sexy ooog kule 7141566[/snapback] Det er disse folka jeg IKKE vil ha til Horde. Og det at Horde for Loladins i det hele tatt, når folk på horde har gjort narr av dem laget sanger om dem and so on er jo helt uforståelig. 7141593[/snapback] Hvor i HELVETTE er dere (dere referer her til de som whiner over fjortiz NElfs) har møtt på alle disse fjortisene, jeg har for det meste spilt Alliance gjennom mitt lange liv som wowgamer, men har aldri møtt på noen av dem.
DeadbeaT Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 så så Lord det er fullt av fullstendig seriøse spillere som spiller night elf atm. har en god del venner som er NE osv. men du finner også en prosent av NE befolkningen som sporter navn som legolas, leegolass, leggolazer også videre, og dette er en favoritt på min server, Lazerdruid! (pewpew)
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Alle veit at horde får pally og alliance får shaman fordi Blizzard ikke greide å balasere klassene i forhold til factions godt nok.. Med andre ord "Vi gir opp, gidder ikke mer, så vi bare gir begge sider alle raser" Noe som er helt idiotisk, eneste forskjell på factions nå er storyline og utseende..... Ingen spilleforskjel 7141494[/snapback] I BC er det mye tettere bånd mellom Alliance og Horde enn det er i dag. Eksempel: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Med en gang du kommer igjennom the Dark Portal, står du rett ovenfor en stor pitlord som er under konstant angrep. Hvem er det som angriper? Horde og Alliance ja. De jobber nå mere "sammen" mot et felles mål/felles fiende. Og vi kan bare glemme lore, den drepte blizz før spillet var ferdig omtrent 7141620[/snapback] ja jeg så han på en video. Hva skjer der? blir han drept til slutt? spawner han hele tiden? dropper han Ubehaaawt loot?
World Of Warcraft Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har bevist at NE = fjortiss? eller er det bare en teori?
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har bevist at NE = fjortiss?eller er det bare en teori? 7141732[/snapback] Nei. Ja, det er en innstilling rettet mot nigh elfs som kom lenge før spillet, og elitistene har fortsatt samme innstilling.
World Of Warcraft Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har bevist at NE = fjortiss?eller er det bare en teori? 7141732[/snapback] Nei. Ja, det er en innstilling rettet mot nigh elfs som kom lenge før spillet, og elitistene har fortsatt samme innstilling. 7141756[/snapback] For meg virker det som at det er mer fjortisser på horde sia enn alliance sia...
Zeorsd Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har bevist at NE = fjortiss?eller er det bare en teori? 7141732[/snapback] Nei. Ja, det er en innstilling rettet mot nigh elfs som kom lenge før spillet, og elitistene har fortsatt samme innstilling. 7141756[/snapback] For meg virker det som at det er mer fjortisser på horde sia enn alliance sia... 7141855[/snapback] Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå