Anterialis Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det har seg slik at en kamerat kjøpte seg BF, så installerte jeg det for han og lagde en konto på meg. Nå får ikke han lagd egen konto på sin egen pc, fordi jeg allerede har lagd en på hans pc. Er det mulig å slette min konto på hans pc? Evt. hvordan kan vi fikse dette? På forhånd takk =)
albions Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det har seg slik at en kamerat kjøpte seg BF, så installerte jeg det for han og lagde en konto på meg. Nå får ikke han lagd egen konto på sin egen pc, fordi jeg allerede har lagd en på hans pc. Er det mulig å slette min konto på hans pc? Evt. hvordan kan vi fikse dette? På forhånd takk =) 7140544[/snapback] Er ikkje sikker på at det er mulig. Men er ikkje sikker
jurg Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det har seg slik at en kamerat kjøpte seg BF, så installerte jeg det for han og lagde en konto på meg. Nå får ikke han lagd egen konto på sin egen pc, fordi jeg allerede har lagd en på hans pc. Er det mulig å slette min konto på hans pc? Evt. hvordan kan vi fikse dette? På forhånd takk =) 7140544[/snapback] En konto blir låst til CD-Key, så afaik må den kontoen brukes med den keyen. Dette for å forhindre det som skjedde med BF2: SF og unlocks.
SuprG Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Mitt forslag er å sende en mail til EA Norge å fortell dette så går det nok bra
Steina Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan lage så mange kontoer du vil vel? Jeg har omtrent 10 kontoer hos EA, og de fleste av dem ble laget i sammenheng av BF2142 beta og demo. Hele spillet skal jeg ikke kjøpe.
TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Du kan bare la kontoen være der. Den gjør deg ingenting Har 3 accounts selv. 2 av dem er noen venner av meg som ville prøve spillet og den siste er min
Anterialis Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Med accounter så mener jeg ikke soldater, om det var noen som trodde det. Problemet er at jeg selv testet BF2142 for første gang for en kamerat. Da registrerte jeg mitt nickname sammen med spillet, første gang jeg startet det opp. Nå må han logge inn med "mitt nick", noe som er litt kjipt da, om du skjønner. Så er det noen måter han kan slette min konto, og registrere ny på seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå