Gå til innhold

Offisiell WOW tråd for erfarne spillere (som meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt WOW i 2 sammenhengede år nå (snart), og har nådd en level som er umulig å nå for vanlige WOW folk. Når det er sagt, så er jeg faktisk BEST i WOW og ligger høyest på ranking lista. Jeg har alt av det beste utstyret og får bare mer og mer inn. Pvp begynner å bli litt kjedelig ettersom jeg aldri dør lenger. Alt er så enkelt. Det finnes ikke folk som kan ta meg... jeg er bare best

Jeg Eier like mye gull som 100 * Abrohimovic.

JEG EIER så syyykt.

Det er nesten litt kjedelig å være den BESTE WOW spilleren i verden, ettersom jeg ikke får noe challenge av dere vanlige WOW-nerder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fake :cool:  sikkert en av dere faste forumskribenter som sitter å ler dere skakk nå etter at dere laget dere en fake-innlogger hehehe

7138573[/snapback]

Hva er en fake-innlogger?

Skrevet
fake :cool:  sikkert en av dere faste forumskribenter som sitter å ler dere skakk nå etter at dere laget dere en fake-innlogger hehehe

7138573[/snapback]

7138579[/snapback]

det vil si du suger i wow ^^

Skrevet

7138573[/snapback]

7138579[/snapback]

det vil si du suger i wow ^^

7138586[/snapback]

Hahaha... Kunne tatt deg når som helst i wow. Du blir bare en liten lus i forhold til meg. Jeg er mektig, jeg er stor. Jeg har det beste våpenet på spillet.

Du får se om du tør å challenge meg da... l000sa... Du er sikkert like dårlig som Liverpool.

Skrevet
Skal vi være venner? Jeg er best på serveren min også. :love:

7138608[/snapback]

Jeg er ikke bare best på en server... Jeg er BEST overalt. Det er INGEN som tar meg.

Men vi kan godt være venner... :love::cool:

Skrevet
På tide at en administrator på forumet eier opp deg og viser att du er ei lita lus.

7138687[/snapback]

Kan du ikke skrive lillegutt? Før du skriver på forumet, må du lære deg norsk.

Er du 10 år gammel? Trenger du hjelp av en administrator for å gjøre meg kul?

Jeg trenger ikke det. Jeg er så sinnsyk kul fra før. Og så må vi ikke glemme at jeg eier alle i WOW.

Skrevet
På tide at en administrator på forumet eier opp deg og viser att du er ei lita lus.

7138687[/snapback]

Kan du ikke skrive lillegutt? Før du skriver på forumet, må du lære deg norsk.

Er du 10 år gammel? Trenger du hjelp av en administrator for å gjøre meg kul?

Jeg trenger ikke det. Jeg er så sinnsyk kul fra før. Og så må vi ikke glemme at jeg eier alle i WOW.

7138704[/snapback]

Haha fy faen du er kul og eier alle i WoW as! ;D

Skrevet

Hahaha... Kunne tatt deg når som helst i wow. Du blir bare en liten lus i forhold til meg. Jeg er mektig, jeg er stor. Jeg har det beste våpenet på spillet.

åssen våpen er det du har da? siden du har det beste våpenet i spillet lixom...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...