Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp runna Double Agent til ps2 nå. Å jeg er så fryktelig skuffa.. spillet var egentlig veldig bra, men det skjedde jo ingen ting av det som skjer i traileren. I traileren svømmer mann under isen, man hopper fallkjerm, man kan henge seg under biler mens de kjører og man gjør et eller annent oppe på en skyskraper.

 

Absolutt ingen ting av dette skjer i ps2 versjonen. Butikken jeg kjøpte den av sa ps2 versjonen var helt lik som 360 versjonen. `

 

Er 360 versjonen anderledes?

 

:(

7216256[/snapback]

 

X360 og PC versjonene av spillet er like, mens andre X-Box og PS2 får like versjoner som skiller seg fra X360 og PC versjonen. Med andre ord du får noen oppdrag på PS2 og X-Box som man ikke får på X360 og PC og omvendt. Vurderer faktisk å investere i en PS2 utgave av spillet rett og slett pga noen nye oppdrag som ikke er med i X360 versjonen. deribland det ene oppdraget i NY (med snø) tror jeg som ikke er med i X360 versjonen.

 

Oppsummering:

 

X360 og PC har en annen versjon av SC DA som er helt lik på begge platformene.

 

X-Box og PS2 har ikke den samme versjonen som X360 og PC.

7235627[/snapback]

 

 

Hmm.. så synd. Det som er mest skuffende er at det er mye dårligere grafikk på ps2 en Chaos Theory til ps2. Også trengs det ikke mye skygge for at fienden ikke ser oss. Det er jo helt åpenbart at den hadde sett oss, også står det at man er helt usynlig på den målern. Veldig synd, for jeg synes at Chaos Theory var ganske så realistikk, noe dem ikke har fått til på Double Agent til ps2 :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...