Gå til innhold

The Night of the Raven quest hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei driver og spiller gjennom The Night of the Raven, selv om gothic 3 har kommet ut, var bare så godt i gang :p.

Har problemer med "The missing people". Jeg får ikke gjort ferdig quest, er hellveis men finner ingen nye og snakke med angående tema.

Det siste jeg har funnet ut er at Raven er "overlevrandør" for Dexter. Etter det er det ikke mer.

Finner heller ikke Lucia, kjæresten til "the apprentice of master Thorben". Hvor finner jeg henne?

Noen som greier og huske tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Okei, her kommer spoiler, så sant jeg husker rett:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

The missing people finner du inne i gruva. Der må drepe noen minecrawlers, så kommer Dexter(?) for å sjekke. Da må du drepe han. Så er The missing people frie.

Hun berta finner du vel inne på den puben\kroa i bandittleiren.

Endret av Gromle
Skrevet
Okei, her kommer spoiler, så sant jeg husker rett:

The missing people finner du inne i gruva. Der må drepe noen minecrawlers, så kommer Dexter(?) for å sjekke. Da må du drepe han. Så er The missing people frie.

Hun berta finner du vel inne på den puben\kroa i bandittleiren.

7137385[/snapback]

grotte oppe med bandit camp?

Og hvilken pub, har pulverisert området men finner ingen "pub"

Skrevet (endret)

Drep dexter > Ta brevet hans > Les det > Gå til vatras > Ferdig.

Ganske sikker på at det er riktig

Edit1: slang på spoiler

Edit2:

lucia har et brev ved noen banditter bak sekob's farm, ta det les det og gå til han gubba, rimlig sikker på at det var der det var
Endret av Mitjmannen
Skrevet (endret)

Drep dexter > Ta brevet hans > Les det > Gå til vatras > Ferdig.

Ganske sikker på at det er riktig

Edit1: slang på spoiler

Edit2:

lucia har et brev ved noen banditter bak sekob's farm, ta det les det og gå til han gubba, rimlig sikker på at det var der det var

7137451[/snapback]

Neinei, Jeg har gitt dette brevet til Vatras, men jeg skal finne dem tror jeg. Ingen av questene står som ferdige.

Skulle visst bare finne bevis på at det var raven som stod bak
Endret av ErikFN
Skrevet

Jeg har gjort den og er ferdig, ikke finne alle folka.

Noen av questene

Lately people are disappearing mysteriously. You ought to find out whereto and why they disappeared. Hints for that quest you may get from the fisherman Farim, the fishmonger Halvor as well as from the pirate Skip.

But the most important hint you will find in Dexter's inventory. He is the boss of a group of bandits and lives aloft in a bandit's camp in a hut south of Onar's farm. After climbing the hill you have to kill Dexter and read the letter from his inventory. Then go to Vatras for finishing this quest.

This quest parallels to the quest "The missing people" and is finished after you have read Dexter's letter and told Vatras about its content. The following quest is "Raven's slaves"
After you told Saturas what happened to the disappeared people, he wants you to free them. To achieve this, you must first get into the bandit's camp and the goldmine. Talk there with the prisoners, particularly with Patrick, and after that kill Bloodwyn. Show his head to Thorus and he'll agree to set the prisoners free.

After that go to the guard who watches over the prisoners and tell him that you have killed Bloodwyn and Thorus ordered the release of the slaves. Afterwards you must talk again with Patrick and the captive will leave. At last, return to Saturas.

Skrevet (endret)

Åh, da har jeg gjort den ferdig. Men bare får ikke "levere" questen. Kjedelig.

Tusen takk for hjelpen begge to! får se om jeg greier og få fullført questen på en eller annenen måte.

Endret av ErikFN
Skrevet (endret)
Åh, da har jeg gjort den ferdig. Men bare får ikke "levere" questen. Kjedelig.

7137548[/snapback]

Det var egentlig litt rart, jeg var ferdig når jeg snakka med Vatras, men det er nok av andre quester i spillet som kan gjøres :cool:

Kom forresten på at du kan vel ikke bli medlem av 'the ring of water' uten den questen ferdig (tror jeg)

skal se om jeg finner mer info rundt dette ;)

Endret av Mitjmannen
Skrevet
Kom forresten på at du kan vel ikke bli medlem av 'the ring of water' uten den questen ferdig (tror jeg)

skal se om jeg finner mer info rundt dette ;)

7137561[/snapback]

Det er det som er så kjedelig, hvis det bare hadde vært en side quest så hadde det ikke gjort så mye.

Skrevet

Greide det, jeg bare sto og gikk ut og inn av samtalen med Vatras, til slutt fikk jeg det til!

men nå har jeg fått et nytt problem

Jeg har vekt et spøkelse fra graven, så skal han spør meg noen kontroll spørsmål. Jeg får det ikke til! noen som husker?
Skrevet

Kan det være dette?:

1. The guardians of the dead

2. The warriors' caste

3. The priests

4. The warriors' caste

5. The scholars

6. The healers.

7. Kan du ikke vite.

Skrevet
Kan det være dette?:

QUOTE(fq

)

1. The guardians of the dead

2. The warriors' caste

3. The priests

4. The warriors' caste

5. The scholars

6. The healers.

7. Kan du ikke vite.

7152095[/snapback]

Tusen takk, hva skulle jeg gjort uten deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...