glowpipe Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 For å fullføre hovedquesten. hvilken side må man være på da ? Rebels eller orcs ?
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Kan vel gjennomføres på begge sider den. 7134714[/snapback] Du trenger faktisk ikke å være på noen sin side for å fullføre "main quest". Det er dog selvsagt lurt å hjelpe begge sider litt på vei, så du selv også blir litt mektigere. Men som sagt, om du ikke vil jobbe for dem, så må du ikke.
glowpipe Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 oki. regner da med at jeg heller burde la reddrock være. og liberate Cape dun
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det gjør du helt som du vil med. Reddock er uansett ikke den største opprørerleiren. Det finnes flere av dem, blant annet Okara, som virker som hovedsted for opprørerne. Dessuten har du jo klanene i nord, som ikke akkurat like orkene. Rettere sagt, orkene liker ikke klanene i nord, ettersom klan-folkene knuser orkene uten problemer.
Ashmantle Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er smartere å vente med å velge side til senere i spillet. Frigjør du noen byer så er du ikke velkommen i mye av resten av spillet, og da går du glipp av MYE xp.
Whalecore Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er et rollespill, gjør det du føler for. Å hjelpe begge sider er helt feil (med mindre karakteren din har det som målsetting da) etter min mening. Selv er jeg alliert med orkene, og slakter alle rebels jeg finner. Kanskje jeg går glipp av noe, men jeg skal jo starte ny karakter når jeg er ferdig med denne. Off topic: I hvilken level bør jeg dra til ørkenbyene?
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg har fått et inntrykk av at ørkenen (Varant) er det første stedet du skal dra til, når du forlater Myrtana. Jeg dro til Nordmar først, og er godt over lvl 40 nå, men sliter mye med å ta ut de svære hærene med orker, skjeletter og store beist. Jeg drar faktisk fra Nordmar nå, lar det være litt. Drar til Varant i stedet, er mye lettere der. EDIT: For å svare litt mer presist: Jeg regner med at det sikkert er fint å dra til Varant mellom lvl 10 og 20 et sted. Endret 24. oktober 2006 av Hr. Jenssen
mr. Zilter Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gikk til Midlands først... Jobber med orkene og har slaktet hele reddock og Okara.. Gjort alle oppdragene for Cape Dun, Montera, Trelis og Silden. Har aldri vert i hverken Nordmar eller Varant.. *Brag Brag*
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 "Midlands" er jo der man starter da. Jeg mente når man først skal forlate Myrtana.
commi Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Var i midlands til jeg ble level 20 ca og så for jeg til ørkenen og levla kjappt til 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå