Gå til innhold

Gothic 3. good or bad ? main quest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan vel gjennomføres på begge sider den.

7134714[/snapback]

Du trenger faktisk ikke å være på noen sin side for å fullføre "main quest". Det er dog selvsagt lurt å hjelpe begge sider litt på vei, så du selv også blir litt mektigere. Men som sagt, om du ikke vil jobbe for dem, så må du ikke.

Skrevet

Det gjør du helt som du vil med. Reddock er uansett ikke den største opprørerleiren. Det finnes flere av dem, blant annet Okara, som virker som hovedsted for opprørerne. Dessuten har du jo klanene i nord, som ikke akkurat like orkene. Rettere sagt, orkene liker ikke klanene i nord, ettersom klan-folkene knuser orkene uten problemer. :D

Skrevet

Det er smartere å vente med å velge side til senere i spillet. Frigjør du noen byer så er du ikke velkommen i mye av resten av spillet, og da går du glipp av MYE xp.

Skrevet

Det er et rollespill, gjør det du føler for. Å hjelpe begge sider er helt feil (med mindre karakteren din har det som målsetting da) etter min mening.

Selv er jeg alliert med orkene, og slakter alle rebels jeg finner. Kanskje jeg går glipp av noe, men jeg skal jo starte ny karakter når jeg er ferdig med denne.

Off topic: I hvilken level bør jeg dra til ørkenbyene?

Skrevet (endret)

Jeg har fått et inntrykk av at ørkenen (Varant) er det første stedet du skal dra til, når du forlater Myrtana. Jeg dro til Nordmar først, og er godt over lvl 40 nå, men sliter mye med å ta ut de svære hærene med orker, skjeletter og store beist. Jeg drar faktisk fra Nordmar nå, lar det være litt. Drar til Varant i stedet, er mye lettere der.

EDIT: For å svare litt mer presist: Jeg regner med at det sikkert er fint å dra til Varant mellom lvl 10 og 20 et sted.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Jeg gikk til Midlands først... Jobber med orkene og har slaktet hele reddock og Okara.. Gjort alle oppdragene for Cape Dun, Montera, Trelis og Silden. Har aldri vert i hverken Nordmar eller Varant.. *Brag Brag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...