Gå til innhold

Counter-strike Source

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey jeg har en keycode til cs:s men ikke platen hva kan jeg gjør?mn jeg har lyst å spille det spillet og hvordan kan jeg laste den ned gratis? skriv svar med nettside og mer info om hvordan man gjør det

Videoannonse
Annonse
Skrevet
games-activate a product...

Også skriver du in cd-key

7133495[/snapback]

men da står det at jeg må ha cd! :cry:

7133537[/snapback]

lån en cd hos noen du kjenner

7133591[/snapback]

problemet er at ingen jeg kjenner har ! :no::cry::ermm::nei::thumbdown::dontgetit:

Skrevet

Skal vel kun være å skrive inn CD-key vel?

Kanskje du blander CD-Key og CD? :innocent:

Har da aldri vært slik at man må ha cd, da det er mulig å kjøpe cd-key på internett, UTEN cd.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...