Gå til innhold

Gratis Vista prøveversjon? + vista detaljer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør det :)

Men du er nødt og vær oppskrevet som beta tester...

Har du forestten googlet dette og sett om du finner noe lignende...

Viss du heller vil gå en enkel vei rundt.. Kan du laste ned denne

Vista Transformation Pack

Noe av det samme looks kan du si :)

 

EDIT: Problemet er at det kommer til og være ganske krevende ja... Men x64 driverstøtte er en selvfølge i et operativ system sammen med x86 også¨:)

Endret av Neon-light
Lenke til kommentar

Regner med det er lov å spørre om det finnes ulovlige og bedre versjoner der ute i dag? Eller om denne trialen er det beste og mest stabile hva vista angår?

 

Grunnen til jeg spør er at jeg vet en kamerat av meg som har Vista (ikke orig seff) innstallert, men vetke om dette er trialen fra windows' sider, eller om det er en ulovelig versjon.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle Vista en prøveversjon i den forstand at man får prøve et produkt i f.esk. 30 dager, men det som ligger ute nå (RC2, en form for BETA), er til testing av Vista, og for at Micrsoft kan få tilbakemeldinger om bugs og lignende i Vista.

 

Hvis jeg hadde funnet en "ulovelig" verjon av Vista per dags dato hadde jeg aldri lastet ned den. Vista er ikke fullt utviklet, og en piratversjon av det hadde jeg aldri ville testet.

 

Såvidt jeg vet kan man registrere seg på Microsoft.com og laste ned Vista (har ikke holdt meg nok oppdatert til å vite om man ikke kan registrere seg for beta lenger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...