Fruktkake Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Når jeg besøker Imageshack.us, får jeg ofte slike 'popups'. Jeg bruker Opera, og får disse før og etter bildeopplasting. Er det noen som vet hva disse sakene er?
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg regner med at det kommer av at webserveren sender det noe med feil MIME-type. Du ser at det står "temporary" der det f.eks skal stå "text/html" på et HTML-dokument og den informasjonen der er det browseren bruker for å bestemme hva som skal skje. Jeg vil tro at imageshacks side er litt broken og det er der feilen ligger. Kan du gi oss en link til et sted dette skjer? EDIT: ATTENTION! OPERA 9.00 USERS! There is a known bug that prevents you from uploading to ImageShack! This bug has been fixed in version 9.01. Download it now! Endret 22. oktober 2006 av JohndoeMAKT
Fruktkake Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Det skjer når jeg går på forsiden, http://imageshack.us, og når jeg har lastet opp bildet. Problemet er at dette ikke skjer hele tiden, men nå og da. Dermed er det vanskelig å bevise. Edit: Bruker forresten Opera 9.02 så det skulle ikke være problemet. Endret 22. oktober 2006 av Tabero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå