Karel Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Heisann jeg har lastet ned firmware til min linksys bridge. Fila jeg laster ned er en zip fil, pakker den ut og får en img fil. Jeg har ingen programmer som klarer å ta seg av denne filen, har prøvd med Nero, Power iso, Alcohol 120% og med daemon tool. Hva sier dere er jeg helt på villspor eller finnes det et lite gratis prog jeg kan bruke? Karl Andreas Har nå også prøvd med imgBurn uten gode resultater. Endret 22. oktober 2006 av Karel
qualbeen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 står det ikke noe på linksys-bridge-hjemmesiden? De burde jo ha lagt ved forklaring på hvodan man kan bruke firmwaren...
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tar jeg feil hvis jeg sier at du må henvise til den fila i routerens setup-program eller hva det nå enn heter, jeg mener den url`en du går inn på for å konfigurere routeren... Der hvor det står "upgrade firmware" er det nok en box hvor du må henvise til det stedet .img fila ligger på pc`n din...
Karel Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 nei står ikke noe der som jeg kan finne. har jo åpnet img filer før men får ikke til å åpne denne. Har for sikkerthetsskyld lastet firmware ned fra 2 forskjellige plasser og får ikke noen til å funke.
Karel Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Tar jeg feil hvis jeg sier at du må henvise til den fila i routerens setup-program eller hva det nå enn heter, jeg mener den url`en du går inn på for å konfigurere routeren... Der hvor det står "upgrade firmware" er det nok en box hvor du må henvise til det stedet .img fila ligger på pc`n din... 7126980[/snapback] Har en Netgear ruter. har koblet Linksys bridgen til denne med kabel. men kommer meg ikke inn på bridgen, trenger setup fila for å komme inn på den.
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Skal du åpne fila eller oppgradere routeren?
Karel Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Skal du åpne fila eller oppgradere routeren? 7127057[/snapback] åpne fila
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) hva med http://www.free-news-release.com/How-to-op...etail_1307.html Endret 22. oktober 2006 av jazzfudge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå