hodesleng Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 X360 kræsjer jo like ofte som det regner her på vestlandet...er det noe forskjell på antall kræsj til core kontra premium eller er begge to like ustabile? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uhm det er ikke noe forskjell på Premium og Core nei. Tilbehøret i pakken og fargen på dvdskuffen har nok ikke noe innvirkning på stabiliteten. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) X360 kræsjer jo like ofte som det regner her på vestlandet...er det noe forskjell på antall kræsj til core kontra premium eller er begge to like ustabile? 7125290[/snapback] Da må det ha vært særs bra vær på vestlandet de siste 10 månedene. Min har ikke kræsjet en eneste gang siden jeg kjøpte den ved launch i desember i fjor... Hvis det er problemer med en 360 så har neppe harddisken noe å si til eller fra vil jeg tro. Endret 22. oktober 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 X360 kræsjer jo like ofte som det regner her på vestlandet...er det noe forskjell på antall kræsj til core kontra premium eller er begge to like ustabile? 7125290[/snapback] Da må det ha vært særs bra vær på vestlandet de siste 10 månedene. Min har ikke kræsjet en eneste gang siden jeg kjøpte den ved launch i desember i fjor... Hvis det er problemer med en 360 så har neppe harddisken noe å si til eller fra vil jeg tro. 7125417[/snapback] tja,virker da ihvertfall på forumet her at den 360 nesten går hver dag...men men...da er spørsmålet ihvertfall besvart Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Om harddisken sitter dårlig kan det gi funky resultater ja. Så man kan jo dobbeltsjekke at den sitter som den skal. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Core uten harddisk er langt mer stabil. Det sier seg nesten selv. Er som oftest harddisk med demoer, oppdateringer, patcher osv som gjør at den fucker opp. Har enda ikke hørt om noen med core uten harddisk som har hatt problemer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vil ikke tro at det spiller noen rolle om du har Core eller Premium. Kræsjer den, så kræasjer den. Er nok gjevn hyppighet blant kræsj hos begge bundlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå