Lindus83 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Er det noen som husker hva spillet heter? Det gikk ut på å plassere diverse gjenstander (f.eks baller av ulik vekt og størrelse) innenfor en firkant (som da var pcskjermen). Man kunne sette en ball rett ovenfor en "planke" for så å trykke start og da datt ballen nedover og oppå planken.. deretter spratt den videre opp på neste ting som igjen utløste neste bevegelse. Husker ikke så mye av det da det var på den første dataen jeg hadde..og jeg var jo bare et barn! Det ble ikke så god forklaring, men er det noen som skjønner hvilket spill jeg mener?
hodesleng Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Er det noen som husker hva spillet heter? Det gikk ut på å plassere diverse gjenstander (f.eks baller av ulik vekt og størrelse) innenfor en firkant (som da var pcskjermen). Man kunne sette en ball rett ovenfor en "planke" for så å trykke start og da datt ballen nedover og oppå planken.. deretter spratt den videre opp på neste ting som igjen utløste neste bevegelse. Husker ikke så mye av det da det var på den første dataen jeg hadde..og jeg var jo bare et barn! Det ble ikke så god forklaring, men er det noen som skjønner hvilket spill jeg mener? 7124785[/snapback] hørtes mistenkelig ut som incredible machine..
Lindus83 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 takker:) fant det nå. Dette blir gøy å prøve igjen
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Prøv den "nye" versjonen - Armadillo Run Ikke samme som incredible machine, men i samme ånd. Få en ball til mål. Kjempegøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå