Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Når jeg skal skrive inn console commands (f.eks. nethgraph_3) så er det ingenting som skjer. Og når jeg skal skrive in fps_max 101 så får jeg ingen tilbakemelding om at fps`n er endret! Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar...
Gissan Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Når jeg skal skrive inn console commands (f.eks. nethgraph_3) så er det ingenting som skjer. Og når jeg skal skrive in fps_max 101 så får jeg ingen tilbakemelding om at fps`n er endret! Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar... 7123845[/snapback] Som luffe skrev; har du sjekket at kommandoene du bruker er riktig stavet? svgravity 800 er ikke det samme som sv_gravity 800.
Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Var nok det som var problemet ja. BTW- tissedam, du trenger ikke poste bare for å poste! skjønte fint hva luffe skrev jeg.. Bare så du vet det til senere! Endret 22. oktober 2006 av M.F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå