Gå til innhold

Agi eller cusader på twink?


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har laget en rogue twink lvl 29 og det jeg lurer på er om det er best å kjøre agi på våpen eller crusader, eller å ha crusader på ett og agi på ett, og om crusader er bedre i main eller offhand?

 

Eller om agi/crusader er de beste enchantene lvl 29 twink kan ha på våpen?

 

Mvh Doffar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 2*lifestealing, har skeletal mace i main-hand, og cruel barb i off-hand (Vet jeg skulle hatt 2*cruel barb, men whatever) pågrunn av lifestealing kan jeg omtrent slå hver eneste twink som går der ute. Ser jeg i combat loggen har den kanskje proccet 6-7 ganger i en valig duel, da har jeg tatt 210 hp fra fienden, og blitt healet for det samme. Dette er som oftest på godt under 1 min. :)

 

Eneste er at prisen kan være litt stiv, men grinder du living essence selv så blir det i alle fall litt billigere. ;)

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Dersom du skal ha agi/crusader, vil jeg anbefale crusader på main og agi på off-hand. Men vil ikke tro det er beste enchant's for rogue twink.

 

Fant noe interessant på thottbot:

" It doesn't come down the the weapon speed. Unless things specifically say "chance on hit" it is based on a proc per min (ppm). Crusader has 1 ppm and Lifestealing has 6 ppm.

 

A rogue should get Lifestealing because they only get 1 AP per str. Lifestealing gives 30 dmg and 30 heal 6 times in 60 seconds which is (30x6/60=3) 3 dps and 3 hps. Whereas crusader gives 75-125 (100 average) heal and 100 AP once per min for 15 seconds which is (100x1/60) 1.66 hps and (100x1/4) 25 AP which is (14 AP per dps) only 1.8 dps"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...