Gå til innhold

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen

Skarstard

Anbefalte innlegg

Skrevet
NOES! Ikke kom å drep meg! I don't want to die young! :cry:

:ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

7122590[/snapback]

Neivell, vi skal ikke drepe deg. Vi skal torturere deg til evig tid. mohahaha! *le høyt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TeggY, slutt ned det der, eller så blir du bannet i tillegg til drept.

7122604[/snapback]

Oh fuck! Ok, jeg skal slutte å bruke denne :ph34r: smileyen, i redsel for å bli bannet!

Skrevet

Jeg mener at man bør ungå å sette folk som har misbrukt smilien før ssmmans ble opprettet, da dette kun vil føre til mer misbruk... Dette er et rent forslag om at kun de som skrev innlegg som misbruker ninjasmilet som ble postet etter 21.10 kl 23.37 kan bli satt opp på listen over misbrukere.

Skrevet
NOES! Ikke kom å drep meg! I don't want to die young! :cry:

:ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

7122590[/snapback]

We wont kill you just kill your soul and then you will die of the pain we have coused to you boecuse we WILL tie a rope to every hair on your body and snatch em all at once.

:whistle:

Skrevet
We wont kill you just kill your soul and then you will die of the pain we have coused to you boecuse we WILL tie a rope to every hair on your body and snatch em all at once.

7122622[/snapback]

Looking forward to it. :)

Skrevet
WTF? Er jeg satt til misbruker? Her er det noe galt, jeg er jo imot misbruk av Ninjaen! *veldig skuffet over Skarstad* :(

7122634[/snapback]

Det var med utgangspunkt i en gammel post, så du kan vel til nød gå fri denne gangen.

Skrevet

Mer misbruk

Jeg mener at det må være mulig å gi folk en ny sjanse. Si at ekwathne som er satt opp som misbruker egentlig er imot misbruk må rapportere et misbruk for så å være redeemed. Da kan han bli medlem.

Skrevet

7122622[/snapback]

7122638[/snapback]

Hold fetisjene dine for deg selv, unbeliever!

Skrevet
Mer misbruk

Jeg mener at det må være mulig å gi folk en ny sjanse. Si at ekwathne som er satt opp som misbruker egentlig er imot misbruk må rapportere et misbruk for så å være redeemed. Da kan han bli medlem.

7122649[/snapback]

Se lovforslaget mitt lengre oppe, det bør bli vedtatt elelr avblåst ganske raskt av styret.

Skrevet

7122622[/snapback]

7122638[/snapback]

Hold fetisjene dine for deg selv, unbeliever!

7122652[/snapback]

Jeg holder fetisjene mine hvor jeg selv vil, takk. :ph34r:

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

det virker som vi lykkes i vårt en arbeid, en hel side i SO5 uten Ninja smileyen

Skrevet
Se lovforslaget mitt lengre oppe, det bør bli vedtatt elelr avblåst ganske raskt av styret.

7122657[/snapback]

Vedtatt. Gamle tilfeller av misbruk lar vi nå passere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...