Gå til innhold

Spillverket.no: Utvidelse av Gamer.no's tjenester?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Ettersom mediet internet og tv smelter mer og mer sammen ser jeg også at flere nettsider er startet med å legge ut produktanmeldeser. Det gjelder også for anmeldelser av spill.

 

Så kom jeg til å tenke på at i den bransjen dere er i, er det jo viktig å følge med i tiden og aldri stanse med utviklingen av konseptet deres. Jeg vet at (educated guess) gamer sin kjerneverdi er basert på lidenskap av spill og dermed grundige skriftlige anmeldelser av spill.

 

Men jeg tenker, og dette gjelder for så vidt hele hw.no nettverket, at dere burde i det minste ha vært innom tanken om å starte slike kanaler. Tenk om noen år dersom internet stort sett består av interaktivt tv, hvor de tekstbaserte nettsidene blir en slags futuristisk arvtager av dagens tekst-tv. (kanskje virker jeg som en gal dommedagsprofet nå)

 

Hvordan er eierstrukturen på hw.no-nettverket? Er det slik at Orkla Media eier alt, bare hw.no, eller bare forumet? Jeg vil iallefall tro at Orkla Media har vært innom tanken om å utvikle lyd og bilde på nettsidene (?).

 

Dersom dere kunne klart å utvikle et slikt konsept på et så tidlig stadie som mulig ville dere jo stått desto sterkere i en fremtidig situasjon hvor gamer.no vært med i kampen om tv-seere..

 

Så til spørsmålet mitt:

Har dere i gamer.no vært innom tanken om å utvikle et slikt konsept?

Hvor langt er dere i så fall kommet, og når kan vi se resultat?

 

PS. Jeg vet at dette er et særdeles ustrukturert og kanskje rotete innlegg, men jeg har ikke tid til å skrive det grundigere akkurat nå.. dere skjønner vel tankegangen.. :p

 

*klem*

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur nettverket hadde ei side tidlegare, wap.begin.no, men det ser ikkje ut til at denne er i drift no. I ein annan tråd om dette emnet vart Opera sin mini-browser nevnt som ein moglegheit for dei som ville surfe på nettverket sine sider via mobilen. Du kan prøve dette.

 

Men ein eigen wap-versjon hadde ikkje skada. Det er jo alt ein PSP-versjon.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...