Suder Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kjøpt spillet og synes det er konge. Men jeg et problem. Jeg klarer ikke å gjennopplive folk. Hele systemet er anderledes fra bf2. Kan noen hjelpe meg?
jurg Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kjøpt spillet og synes det er konge. Men jeg et problem. Jeg klarer ikke å gjennopplive folk. Hele systemet er anderledes fra bf2. Kan noen hjelpe meg? 7114750[/snapback] Du må unlocke defibrillator.
Suder Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kjøpt spillet og synes det er konge. Men jeg et problem. Jeg klarer ikke å gjennopplive folk. Hele systemet er anderledes fra bf2. Kan noen hjelpe meg? 7114750[/snapback] Du må unlocke defibrillator. 7114896[/snapback] takk, men hvordan går jeg opp i rank? Jeg har nå 150/40 og fortsatt er jeg i laveste rank.
Nitrius Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvis du ser i profilen, så er det en egen liten rute der, til informasjon fra EA/DICE. Der står det blant annet, "vi er klar over at det er problemer med ranking systemet, bla bla bla, vi jobber så godt vi kan får å ordne opp" noe slikt. Bare å ha tålmodighet, det kommer.
galskab Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 viss du har 150/40 kan det ver du ikje har unlocka någe.. se etter en runde om der e någe du kan unlocka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå