Ingenting Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Mener å ha lest at SP demoen vil komme dene uken. Men nå er jo ikke det så lenge igjen av uken. Dessuten mener jeg at Rainbow six: Vegas demo skal komme på mandag. Stemmer dette? Ellersitter jeg her å venter forgjeves? Endret 20. oktober 2006 av Ingenting
Straffa Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Skal du sitte å vente til mandag? 7114278[/snapback] Kan jo stå litt også For en fredags humor jeg har! Sånn går det vel når man kjeder seg litt for mye på jobben
Stonemeister Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Vel... SC: DA er jo ute, så du kunne sikkert fått prøvespilt det i en butikk hvis du vurderer det...
Straffa Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Mener å ha lest at SP demoen vil komme dene uken. Men nå er jo ikke det så lenge igjen av uken. Dessuten mener jeg at Rainbow six: Vegas demo skal komme på mandag. Stemmer dette? Ellersitter jeg her å venter forgjeves? 7114260[/snapback] Var snakk om en SC:DA SP demo den uken her. Kanskje den kommer til helgen
lonnj89 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 eventuelt gå til butikken, slenge ut noe cash å ta det med hjem
nacho Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Eller ta en virtuell gåtur til play-asia og slenge ut litt mindre cash
Daisy Chain Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Har du gryn, kan du like godt kjøpe det asap.(om du liker denne type spill.) Splinter Cell serien holder seg godt, og i mine øyne kan dette bli det beste i serien.(har ikke rundet spillet, men, så langt storkoser jeg meg!) Grafikken synes jeg blir bedre og bedre jo mer jeg spiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå