Gå til innhold

Kommer det noen Grand Theft Auto Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde jo vært veldig morsomt hvis det kom.

7109422[/snapback]

Eeh.. Hvorfor skulle rockstar gidde å lage et gta om norge?

 

Hadde kanskje vært gøy ja, men det er små sjangser for at det kommer.

7115358[/snapback]

hvorfor ikke? Norge er jo tross alt det beste landet å bo i. <3 elsker alle nordmen

Lenke til kommentar
Hvorfor lager de ikke spill om nokas?

 

TNR - The Nokas Robbery

featuring voiceacting by David Toska & co

 

kunne inneholdt elementer som

- Lage planen

- Skaffe medsammensvorene

- Skaffe skulested

- Skaffe våpen

- Sjekke vaktruter

- Utføre ranet

- Knuse bakvinduet (hvis du var så vellykket å få tak i et lysverd i forberedelsesdelen(CHEATER!))

- Skyte politimenn

- Rømme

- Leve i skul

- Tilstå

- Intriger

- Komme med absurde krav osv....

 

Hadde blitt en suksess

7225115[/snapback]

Årets idé!

7225178[/snapback]

ja, den var jo ikke så dum :thumbup:

Lenke til kommentar
Men GTA-serien har vel bare til foregått i fiksjonsbyer til nå. Hvorfor endre på det?

7329933[/snapback]

 

Alle GTA byene er basert på ekte byer.

 

Liberty City = New York

Vice City = Miami

Los Santos = Los Angeles

San Fierro = San Fransisco

Las Venturas = Las Vegas

7360777[/snapback]

Ja jeg har alltid ment at San Fierro minnet om en spesiell by. Og en venn av meg sa at San Fierro var en ekte by... Hvordan fant du ut dette?

 

EDIT: Da kan det jo hende at det kommer en by som er basert på norge/oslo

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Ja jeg har alltid ment at San Fierro minnet om en spesiell by. Og en venn av meg sa at San Fierro var en ekte by... Hvordan fant du ut dette?

 

EDIT: Da kan det jo hende at det kommer en by som er basert på norge/oslo

7360793[/snapback]

 

Det er lett å kjenne igjen byene ved hjelp av landemerkene, særlig i San Andreas. Der har de jo kopiert landemerkene. I Vice City var det heller ikke noe problem. Neonlysene og landskapet var jo igjenkjennbare. Liberty Cty er vanskjeligere å kjenne igjen, men det ligner jo mye på New York. Manhattan, Brooklyn og New Jersey.

 

Jeg foretrekker at Rockstar lager fiksjonelle byer istedet for å gjenskape dem. Da har de bedre frihet til å forme den som de selv vil, og unngår å lage noen feil. Kan jo ta The Getaway som eksempel, hvor de gjenskapte London. Det var jo en utrolig kjedelig by å kjøre i.

 

Jeg tviler sterkt på at Rockstar kommer til å lage en kopi av Oslo. Det finnes da langt mer spennende byer å gjenskape enn det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

GTA Norge hadde vært helt konge. Nesten bare gamle og dårlige biler, mens man kjører på smale og forferdelig vedlikeholdte veier. Måtte selvsagt fått med vær, sånn at alle veiene ble stengt for måking mens det snødde, og dersom du ville ha skikkelig veigrep (piggdekk) måtte du betale ekstra for det også. Har du ikke penger til bompengene you say? Nei da blir det ikke noen oppdrag inne i sentrum :) Så kunne Petter Stordalen være shady hotellsjef du kunne gjøre tvilsomme oppgaver for etc. Det hadde vært noe...

Lenke til kommentar

og hvorfor ikke et character creator system altså i andre ord lage spilleren din akkurat som selv ville hvor det da altså var et annet hovedoppdrag basert på hvilket nasjonalitet du valgte og ha!

for eksempel paksitaner: du må hjelpe Mustafa ut av fengsel og betale narkogjeldeen hans

normann: du og noen venner skal stjele hele landets dyreste malerier i løpet av en natt

russer: noen av dine gamle kgb venner har en "høne" og plukke med deg , du utslette dem eller unngå dem

 

bare mine morsomme tanker.

Lenke til kommentar
og hvorfor ikke et character creator system altså i andre ord lage spilleren din akkurat som selv ville hvor det da altså var et annet hovedoppdrag basert på hvilket nasjonalitet du valgte og ha!

for eksempel paksitaner: du må hjelpe Mustafa ut av fengsel og betale narkogjeldeen hans

normann: du og noen venner skal stjele hele landets dyreste malerier i løpet av en natt

russer: noen av dine gamle kgb venner har en "høne" og plukke med deg , du utslette dem eller unngå dem

 

bare mine morsomme tanker.

7428367[/snapback]

Det hadde jo vært genialt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...