Gå til innhold

Sony VAIO ikke i norge.


Anbefalte innlegg

Dette kan sikkert være gammelt nytt for en del av dere, men jeg nevenr det annyway.

 

Sony VAIO selges ikke i norge. Derimot kan man skaffe seg en via sony style i Danmark. Man kan også velge mellom 1 (en) modell VAIO på http://www.itbutikken.no men den ekke no særlig.

 

Jeg vurderte toppmodellen fra GRX serien, men den ville koste meg tett oppunder 40.000,- før tilpasning. Det ble litt drøyt.

 

Den har dvd-r og 16,1" skjerm....

 

Jeg kontaktet Sony norge, og de sa at de var usikker på når VAIO ble tilbudt i Norge.

 

Jeg synes dette er helt meningsløst å "glemme" norge i denne sammenhengen.

 

Uansett så er det frustrerende at det er så mange "Mest for pengene" maskiner ute og går.Gi oss mer slik som SONY! Kraftige maskiner med desgin!

 

Kom igjen SONY! Let`s GO CREATE!

 

[ Denne Melding var redigert av: Sweet Tooth på 2002-11-06 22:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja DET har dem!

 

Men denne gutten KAN ikke/FÅR ikke kjøpe fordi Produkt design studiet han skal begynne på bruker 3d Stud. Max og CAD 2002. Disse finnes bare for PC!

 

Akkurat nå kunne jeg solgt sjæla mi for en 1 ghz pb m/ Dvd-r......og litt mindre viker på hodet :sad:

 

Får kike på VAIO, er dritnervøs ang. norsk toll så jeg er usikker!

 

MVH Sweet Tooth from Twisted Metal.

Lenke til kommentar

Ring tollvesenet.Du får raskt fra USA.Min kollega ringte og fikk beskjed om bare moms i tillegg..( han påstod det)HAr selv bestillt ram (Crucial) fra England 1 år siden og fikk kun moms som ekstra utgift.Alle varene kom raskt og smertefritt.Sikkert mer styr om noe skulle gå galt, men det er mulig Sony har "global" forsikring eller noe.... er jo ikke minifirma heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...