m0zzdart Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg har lastet ned mye skit ja. men så kommer det opp en slags poppp, som en varseltrekant nede i høyre hjørne, og så spretter det opp masse poppup vinduer. så mitt spørsmål er da, er det noen som vet hvordan man fjerner dem? takkker for svar =) m0zzdart
Lukilock Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har du kjørt forskjellige antivirus programmer? Kan være lurt å prøve AVG Free, og Ad-Aware. Sempron
m0zzdart Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Har du kjørt forskjellige antivirus programmer? Kan være lurt å prøve AVG Free, og Ad-Aware. Sempron 7107597[/snapback] har de. men hjelper ikke
m0zzdart Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 formaterte bare ;D gadd ikke finne noen løsning xD
PerB Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Uten navn på popup og uten tekst i popup-vinduet er det vanskeligt å komme med andre forslag enn: Scan med antivirus og antitrojaner programmer (som allerede foreslått). eller Reinstaller (også allerede foreslått). Evt. kan du prøve med highjackthis.
m0zzdart Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Uten navn på popup og uten tekst i popup-vinduet er det vanskeligt å komme med andre forslag enn: Scan med antivirus og antitrojaner programmer (som allerede foreslått). eller Reinstaller (også allerede foreslått). Evt. kan du prøve med highjackthis. 7109841[/snapback] JEG FORMATERTE BARE SA JEG :@
PerB Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 JEG FORMATERTE BARE SA JEG :@ 7109961[/snapback] Ingen vits i å rope. Husk at andre også leser disse trådene, slik at forslag til løsninger også er myntet på andre med tilsvarende problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå