Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk testet brettet i helga !:) var ca 20 cm snø på skeikampen! :) Tok den nymalte benken til mamma å brukte den som rail! ;D funka døds bra, bortsett fra at den må males en gang til!! :) var syyykt digg å kjøre igjenn! :)

Skrevet (endret)
fikk testet brettet i helga !:) var ca 20 cm snø på skeikampen! :) Tok den nymalte benken til mamma å brukte den som rail! ;D funka døds bra, bortsett fra at den må males en gang til!! :) var syyykt digg å kjøre igjenn! :)

Misunnelig! :ohmy:

Hvor pleier du og stå, NothinDoin? :)

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Gleder meg også til det blir snø ute, her i Førde har det allerede blitt masse rim ute på bakken, og fjellene rundt har masse snø. Skal kjøpe årskort, og kjøre kvar dag!:)

Forresten: Hjelp meg med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14499370

Takk for svar, eg laget emnet før eg visste om "Den store snowboardtråden":)

Endret av Gameplayer50
Skrevet

Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe nytt snowboard utstyr. Dvs alt. Brett, bindinger, boots, klær, goggles... Jeg liker å kjøpe det i en fysisk butikk så jeg får prøvd det og få tips av ansatte. Noen som har forslag til hvor jeg kan ta en skikkelig shoppingtur? I Oslo/akershus området.

Skrevet
Gleder meg også til det blir snø ute, her i Førde har det allerede blitt masse rim ute på bakken, og fjellene rundt har masse snø. Skal kjøpe årskort, og kjøre kvar dag!:)

Forresten: Hjelp meg med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14499370

Et "all-around" brett er vel noe for deg.. Prisklasse?

Skrevet

Jeg ville gått for et reversed camber brett. Det er buet på en måte at det flyter godt i pudder og om du kombinerer det med et litt mykere brett får du noe som funker glimrende på rails. Det som skårer høyest i de fleste tester er Lib Tech Skate Banana, om du vil ha Burton er Custom EST V rocker et glimrende brett. Burton får du hos blant annet hos Swag og Anton Sykeldelisk. Skate Banana tror jeg nesten du må bestille fra utlandet.

Skrevet

venter i spenning på bukse fra usa.. :D ble sendt fra de jeg kjenner og hitover som gave for ca en uke siden! :D noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra usa og hit med posten? :p gleder meg syyykt til å teste den! xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...