bodytwist Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har lyst til å lære meg å lage hjemmeside, men skjønner ingenting av det greiene der...Finnes det noen programmer som viser deg eller hjelper deg som er ganske enkel å grei og bruke?
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ta deg en tur innom HTMLdog.com og så kan du laste ned en prøve på dreamweaver her: Macromedia.com Velkommen til forumet forresten. Endret 19. oktober 2006 av Lomz
Pingwine Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har lyst til å lære meg å lage hjemmeside, men skjønner ingenting av det greiene der...Finnes det noen programmer som viser deg eller hjelper deg som er ganske enkel å grei og bruke? 7105534[/snapback] Hei. Jeg kan godt lære deg å lage dine egne nettsider ta kontakt...
Erik B. Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Om du sitter deg ned og ser på f.eks htmldog i 10min, vil du nok allerede være i stand til å lage en hjemmeside, men ikke spesielt bra da. Ofre litt tid, ha tålmodighet. HTML og CSS er veldig enkelt å lære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå