VegardSK Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 ja Men om de ikke funker (gamle xboxspill generelt) må du gå på familysettings på hovedmenyen, lete litt og velge: Allow old xboxgames= yes. Måtte jeg gjøre. Spillene funker fett forresten lykke til.
hodesleng Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 ja Men om de ikke funker (gamle xboxspill generelt) må du gå på familysettings på hovedmenyen, lete litt og velge: Allow old xboxgames= yes. Måtte jeg gjøre. Spillene funker fett forresten lykke til. 7105315[/snapback] Da lukter det X360 investering lang vei...
StaBBer Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ikke bare det, men Halo: Combat Evolved og Halo 2 blir oppskalert til 720p, samt at AA blir aktivert. Det ser et par hakk bedre ut(skarpere), så har du HDTV også er det bare fryd og gammen. Endret 19. oktober 2006 av StaBBer
AlfSimen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har opplevd at det henger seg innimellom midt i en level, spesielt i Halo 2. Er ikke noe som skjer så veldig ofte, men så vidt jeg husker får man ikke lagret unna framgangen på level'en, så det er den forrige gangen du sava som forblir... Litt surt.
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Har opplevd at det henger seg innimellom midt i en level, spesielt i Halo 2. Er ikke noe som skjer så veldig ofte, men så vidt jeg husker får man ikke lagret unna framgangen på level'en, så det er den forrige gangen du sava som forblir... Litt surt. 7105524[/snapback] har ikke hengt seg i det hele tatt på boxen min edit:leif Endret 19. oktober 2006 av mX
VegardSK Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har aldri hengt seg på min heller. Mitt råd: Kjøp xbox360m spill halo og halo 2 en stund, og kjøp halo3 når det kommer;) En veldig bra maskin på alle måter mener jeg.
Linuxguru Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ligg unna VGA-kabel for Halo1 - De fleste XBox-spill støtter nemlig ikke VGA-kabel pga mangelfull PAL-implementasjon fra Microsofts side.
Mala Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Syns det er skikkelig løk akkurat det du sier der Linuxguru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå