Gå til innhold

Vidvinkel og audio til Panasonic NV-GS400?


Anbefalte innlegg

Har et Panasonic NV-GS400 3CCD kamera. Det jeg trenger nå er en vidvinkellinse og lydutstyr til det. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Brukt som nytt.

Skal bruke det mye til dokumentarproduksjon, så jeg trenger et slags adapter eller fot til å ha mikrofon på selve kamera. Noen som vet om noen bra mikrofoner til den slags bruk også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et Panasonic NV-GS400 3CCD kamera. Det jeg trenger nå er en vidvinkellinse og lydutstyr til det.  Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Brukt som nytt.

Skal bruke det mye til dokumentarproduksjon, så jeg trenger et slags adapter eller fot til å ha mikrofon på selve kamera. Noen som vet om noen bra mikrofoner til den slags bruk også?

De fleste video-mikrofoner har vel hotshoe-feste, som passer i "blitz-skoen" på kameraet. Mange anbefaler Røde video-mikrofoner, FotoVideo fører disse, ser her.

 

FotoVideo har vel også vidvinkelkonverter, du kan kikke her. Det finnes muligens tredjepartsutstyr som gjør samme jobben...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Til vidvinkel så kan jeg anbefale Raynox DCR-6600 Pro og en stepup ring fra 43 (tror det er det nvgs400 har..?) til 52 mm. Har det selv, og det er konge til den prisen. jeg kjøpte det hos bhphotovideo.com, husker ikke nøyaktig hva det ble men det ble ikke mye over tusenlappen.

 

Så kan jeg også anbefale Røde VideoMic, den er det god lyd i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...