Gå til innhold

Lage DVD fra avi-fil med undertekster


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en del filmer på pc'en som jeg kunne tenke meg å brent tl å spille med DVD-spilleren. Disse er av forskjellig filtype men for det meste avi. Jeg har prøvd med DVD-Lab men den leste ikke avi (måtte ha wmv).

Jeg vil også ha mulighet for å legge til undertekster i sub-format.

Hadde vært fint med mulighet for menyer og kapittel-inndeling, men det er ikke nødvendig.

 

Noen programmer å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er din ven

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435013

 

Jeg bruger selv Magix Movie og har idligere brugt Ulead Videostudio.

 

Men jeg vil foreslå at lægge ud med at lege lidt med Windows Moviemaker, for at få lidt føling med hvad det går ud på. Moviemaker lvar sine resultater i et format der ikke kan llaves til DVD.

 

Mvh Carlo

Endret av carloc
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd med DVD-Lab men den leste ikke avi (måtte ha wmv).
Nei, det krevjer DVD-kompatible MPEG2-filer.

 

Men jeg vil foreslå at lægge ud med at lege lidt med Windows Moviemaker, for at få lidt føling med hvad det går ud på. Moviemaker lvar sine resultater i et format der ikke kan llaves til DVD.
Dei vil ikkje redigere stort, kun brenne til DVD, so det er heilt unødvendig å foreslå Moviemaker.

 

Nero Vision kan gjere dette. Ikkje sikker på .sub-filene, men konvertere, lage menyar og brenne kan det. For rask konvertering til DVD er WinAVI greit. Er ikkje sikker på om det kan brenne, men det lager iallfall alt klar for brenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...