Knekkit Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hei, jeg planlegger å reinstallere windows (igjen :!: ) men det er første gang jeg skal installere på ny når jeg har Delt opp hardisken min til flere partisjoner. Er det mulig å reinstallere uten at de andre partisjonene blir mørbanka?
Chakl Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hei, jeg planlegger å reinstallere windows (igjen :!: ) men det er første gang jeg skal installere på ny når jeg har Delt opp hardisken min til flere partisjoner. Er det mulig å reinstallere uten at de andre partisjonene blir mørbanka? 7101068[/snapback] Og hva mener du med at andre partisjoner blir mørbanka? http://www.petri.co.il/install_windows_xp_pro.htm
Knekkit Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Hei, jeg planlegger å reinstallere windows (igjen :!: ) men det er første gang jeg skal installere på ny når jeg har Delt opp hardisken min til flere partisjoner. Er det mulig å reinstallere uten at de andre partisjonene blir mørbanka? 7101068[/snapback] Og hva mener du med at andre partisjoner blir mørbanka? http://www.petri.co.il/install_windows_xp_pro.htm 7101099[/snapback] Det jeg mener, om det kan skje om disse partisjonene kan forsvinne ved reinnstallering av windows? eller noe lignede
wil Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Han mener sikkert om det er mulig å installere Windows uten at det påvirker de andre partisjonene på harddisken hans. Ja det går. Selv har jeg 10 partisjoner i Windows. 2 av dem brukes til Windows. En til 2000 og en til XP. Når jeg reinstallerer (Hvis jeg nå går til det skrittet å reinstallere sikkelig fra Windows cd), så formaterer jeg BARE den aktuelle partisjonen. F. eks C:\ Det påvirker aldri de andre partisjonene. Lykke til.
Knekkit Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Han mener sikkert om det er mulig å installere Windows uten at det påvirker de andre partisjonene på harddisken hans.Ja det går. Selv har jeg 10 partisjoner i Windows. 2 av dem brukes til Windows. En til 2000 og en til XP. Når jeg reinstallerer (Hvis jeg nå går til det skrittet å reinstallere sikkelig fra Windows cd), så formaterer jeg BARE den aktuelle partisjonen. F. eks C:\ Det påvirker aldri de andre partisjonene. Lykke til. 7101137[/snapback] ja, det var det jeg mente takker masse for svar -Knekkit Endret 18. oktober 2006 av Knekkit
Mythos Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Du ødelegger ikke andre partisjoner enn den du formaterer og legger Windows på, men om du har installert programmer på andre partisjoner må disse reinstalleres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå