Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Sprekk" skjermen, reparere?


Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så jeg prøver her.

 

Skjermen min har fått en sprekk som gjør at det er svarte flekker på skjermen og det flirrer på disse stedene, dette vet jeg ikke dekkes fordi det har skjedd pga. fysisk skade men jeg lurer da på hvor mye det koster for å få reparert skjermen. Er i London for tida (Hanwell hvis noen lurer) og vil gjerne få råd om dere vet om steder her som er flinke til å bytte ut skjermen og ikke tar altfor mye penger fra meg.

 

 

 

Det er en Acer Aspire 1642zwlmi og er verdt 6000 kroner ny.

 

 

 

Takk på forhånd (P.S: Har desverre ikke digitalkamera for øyeblikket og kan

derfor ikke ta bilde og det hjelper ikke å screenshot

fordi feilen er med skjermen, og ikke PC'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å fikse panelet, du må ha et nytt panel og bytte ut det sprukne... ebay er en god plass å lete etter et nytt(brukt), kjøper du fra produsenten så kan det nok fort bli veldig dyrt.. I tillegg må du jo ha noen handyman gener for å få det til, jeg tror ikke det er ekstremt vanskelig, men du bør ikke ha 10 tommeltotter heller..

Lenke til kommentar

Ved å poste her har du nok gått glipp av en del kunnskap fra gutta under "bærbare datamaskiner".

 

Jeg ville tatt et søk evt skrevet et post der. (merk, jeg er usikker på om det strider imot rettningslinjene å lage en post til, du kan evt spørre en moderator om å flytte posten din)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...