Gå til innhold

Invasion på TVNorge - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mye av poenget med å se på en serie som denne, er å finne ut hva hemmeligheten er? er du enig kan du like gjerne slutte å se på Invasion nå.

det kommer ikke en sesong 2 og den siste episoden leverer fler nye spørsmål en svar..

 

dette har vært klart lenge. TVN skulle aldri ha begynt noe de umulig kan fullføre..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er denne serien? Er det sånn type ungdomsgreier som Buffy, Angel, Roswell etc? Eller er dette faktisk en god serie?

7201916[/snapback]

 

Buffy var en kjempeserie.. smartere og mer oppfinnsom enn Invasion.

 

dog, Invasion passer muligens bedre til de som tror de er modne :) en bra sci-fi likeså.. bare synd vi aldri vil få en avsluttning.

Lenke til kommentar

Denne serien er møkk.. Elendig skuespill og elendig plott.. Er en stund siden jeg så den, men makan til møkk.. Ingenting er troverdig, da tenker jeg ikke på alien etc, men måten folk reagerer på diverse situasjoner.

 

Jeg er av den typen som håper det ikke er sant når dårlige skuespillere skal ødelegge en helt grei serie, så jeg ser den lenger enn nødvendig, dermed ender jeg opp med å hate den...

 

PS; er sci-fi fan uten like og sluker det meste rått, dette derimot kommer opp som sure oppstøt..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Minner en god del om Surface, en annen serie fra 05. Hvor Surface leverte perfekt utvikling av historien som førte til ekstremt spennende hendelser og situasjoner, drukner Invasion i uinteressante 'problemstillinger' som karakterene må finne ut av. Og den gjør narr av intelligensen til seeren alt for mange ganger. Serien føles i bunn og grunn ut som en 'la oss lage en oppskriftsserie og tjene penger' type serie. Men hovedhistorien er jo spennende og jeg så alle 22 episodene. Så det var en helt grei opplevelse. Jeg kommer ikke akkurat til å grine over at sesong 2 aldri kommer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...