Gå til innhold

Addons til WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg var helt imot addons, men så i dag så tenkte jeg skulle installere Addons på wow nå som jeg har formatert Maskinen, hvilken addons er et Must?

Endret av mb_zzz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har 2:

CT_raidassist

Titan

7098946[/snapback]

Haha, av en eller annen grunn leste jeg CT_rassist, og lurte med ett på hva i huleste for en addon det var :p

Selv kan jeg anbefale Chronometer til rogue :) Ellers er fubar og oRA2 gode addons.

Skrevet (endret)
Jeg har 2:

CT_raidassist

Titan

7098946[/snapback]

Haha, av en eller annen grunn leste jeg CT_rassist, og lurte med ett på hva i huleste for en addon det var :p

Selv kan jeg anbefale Chronometer til rogue :) Ellers er fubar og oRA2 gode addons.

7100887[/snapback]

Chronometer,oCD,fubar+diverse plugins,gonffbar,witchhunt,SCT,oRA2 og BigWigs er vel de viktigste jeg bruker.

Ah,og bartender2 action bars,og onebag,eventuelt bongos/bagnon.

Blir gal av å ha alle sekkene i sitt eget vindu,og å kunne sjekke banken/inventorien til en alt uten å logge av er veldig hendig.

Og chronometer er også veldig grei å ha på en druid og lock.

Hvis du klikker med mushjulet på en heal over time bar med druid caster du swiftmend,

og samme for en lock med dots og conflagerate.

Endret av Talwin
Skrevet (endret)
Chronometer,oCD,fubar+diverse plugins,gonffbar,witchhunt,SCT,oRA2 og BigWigs er vel de viktigste jeg bruker.

Ah,og bartender2 action bars,og onebag,eventuelt bongos/bagnon.

Blir gal av å ha alle sekkene i sitt eget vindu,og å kunne sjekke banken/inventorien til en alt uten å logge av er veldig hendig.

Og chronometer er også veldig grei å ha på en druid og lock.

Hvis du klikker med mushjulet på en heal over time bar med druid caster du swiftmend,

og samme for en lock med dots og conflagerate.

7101422[/snapback]

Ser ut som vi er av samme addon smak:

Chronometer på locken, elkBuffbar, fubar + div, witchhun2, sct(d), ora2, bigwigs, bartender2, onebag. deucecommander, ag_uf :) bruker vel steady en 50-70 addons alt ettersom :p

EDIT: fjernet litt unødig quoting.

Endret av AndyG
Skrevet

Blir det ikke forbudt med en del addons i TBC? mener jeg hørste det et sted.. Decursive og sånn går ikke lenger da tror jeg... noen som kan bekrefte/avkrefte?

Skrevet
Blir det ikke forbudt med en del addons i TBC? mener jeg hørste det et sted.. Decursive og sånn går ikke lenger da tror jeg... noen som kan bekrefte/avkrefte?

7101814[/snapback]

Hmm, decursive skal vel ha blitt "forbudt" allerede tror jeg, i 1.10 eller no. Men blir brukt for det

Skrevet

7101814[/snapback]

Hmm, decursive skal vel ha blitt "forbudt" allerede tror jeg, i 1.10 eller no. Men blir brukt for det

7101824[/snapback]

Nope.

Decursive er ikke forbudt.

Men decursive og ting som aceheal som kan velge rank av healing spells automatisk vil ikke fungere i wow 2.0.

Alt som kan gjøres i LUA APIen er lovlig,og hvis det er uønsket,så forandrer de på APIen,sånn som de gjør i BC.

Skrevet

Catalyst

Natur EnemyCastBar

BigWigs

EzDismount

FuBar (Clock, DPS, DuraTek, XP, Location, Money, Preformance)

Gatherer

Glancing

OneBag

oRA2

sct

SW_Stats

TauntResist

I tillegg noe småtteri, men klarer meg uten.

Must er raidassist og spellalert/enemycastbar, overlever uten resten. En wardrobe-addon kommer godt med, gjør det mye mer praktisk å bytte gear

Skrevet

har ikke spillt så mye rogue meg selv, men som med alle andre classer så har rogues sine MUST have addons.. og tro meg. når du først har lagt inn et par addons så vil du ikke fatte hvordan du klarte å leve uten de.. de vil komme til å gjøre pvp/pve mye lettere..

titan er ikke et must have.

det du "trenger" er mer rogue addons.. energywatch f.eks.

som sakt så har jeg ikke så mye peiling på rogues.. men folkens.. ver snille med fyren og gi han kun de ha TRENGRE og ikke ALT anna som vi addons lovers er vandt med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...