Gå til innhold

HP Pavilion dv6060ea


tralala2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desidert beste PC'en til under 7000 er for øyeblikket denne Acer PC'en fra elprice ;)http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18838&cid=5417

7097355[/snapback]

 

 

så den pc'n du linka til er bedre enn en HP DV6060ea??

hp'n har:

amd x2 tl-52 og 120gb hdd og 1gb ram og geforce 7200...?

7099389[/snapback]

 

Veldig int i å se hvor du får DV6060 for 7000,- ... da prisguden viser "billigst 8100,-??

https://prisguiden.no/product.php?product_id=48572

 

Stemmer at du får Turion 64 som støyer som en hårføner samt 20 giga mer harddisk "jippi"

Lenke til kommentar
HP DV6060EA er bedre enn Acer'en om du får den til 7 lapper

7100901[/snapback]

 

Spesefikkmessig så er jeg enig med deg, da HP maskinen har dobbelkjerne prosessor på 1,8Ghz og litt større harddisk samt litt bedre skjermkort.

 

Spørsmålet er hva man er ute etter? Acer maskinen har en Intel Solo prosessor på 1,86Ghz som kjører i 667mhz "alså ikke dobbelkjerne" men med kraft nok i massevis for maskiner i denne katogorien samt den er Vista Capable "det er begge maskinene "

 

Jeg hadde lillebroren til 6060 - 6005 og eneste forskjell på disse er litt raskerer prosessor-større harddisk og dobbel så mye ram.

 

Problemet mitt med HP maskinen var "STØY" en vifte som blåser i 2 min for så å være stille i 1,5 min så for å starte å blåse i 2 min om og om igjen ble slitsomt og irriternde for min del.

 

Den store fordelen med Acer maskinen er at den er støyfri har batteritid 4.45 min kontra 2.15 -blåtann-integrert webcamera-klart bedre skjerm.

Maskinen er så stille at det for meg er ubetalig i seg selv samt den er stilig, men det er HP maskinen også.

 

Konklusjon= Tenker man bare Power og ikke er opptatt av støy/varme/batteritid så kjøper man HP6060, tenker man Power nok/ støyfri/kjølig samt god batteritid så velger man Acer 5610WLMI.

 

NB-Uansett så vil begge maskinene dekke samme behov...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...