Gå til innhold

TEST: NorthQ 4800-400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et forslag.

det vil ikke være bra, men det vil være en forbedring, og det er å rett og slett kjøpe et billig skop, (koster fortsatt noen tusinger) og så måle rett på atx pluggen og ellers tilsvarende.

spessiellt 3,3V er iallefall jeg interisert i...

Skrevet
et forslag.

det vil ikke være bra, men det vil være en forbedring, og det er å rett og slett kjøpe et billig skop, (koster fortsatt noen tusinger) og så måle rett på atx pluggen og ellers tilsvarende.

7107468[/snapback]

Testbenken vår har utgang for scope :)

Skrevet
Fjernkontroll til å slå på og av pcen, man har muligheter til å spille av dvder og høre musikk uten å starte windows... hva blir det neste? usb skjermkort? :p

7096259[/snapback]

usb skjermkort har fines en stund alerede

Skrevet
et forslag.

7107468[/snapback]

Testbenken vår har utgang for scope :)

7119123[/snapback]

vel, da er det bare å sette i gang å vri på budsjette slik at dere får dere en, gjerne en digital en som kan føre historie, slik at det er lettere å se peaks...

Skrevet

Digitale scoop er vel ikke alltid bedre, men enklere å jobbe med definitivt (auto-set er genialt!)

Hvis dere har problemer med budsjetteringen er det vel bare å kjøpe et USB scoop til 1500kr, det er meget bra og har faktisk også innebygget signalgenerator!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...