Gå til innhold

Burning Crusade Screenshot og blog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne vel ikkje ha posta nokon litt større bilde av items?

Eller si litt om nivået dei ligg på i forhold til dagens t1/t2? :)

7096079[/snapback]

 

Du kan jo klikke på dem på Flickr, velge all size og se den i 1280x1064 ett eller annet?

 

Nivået på greens/blues i forhold til dagens t1/t2 er...rart.

 

Jeg bytta f.eks ut staff of dominance, med +30 spelldamage med en grønn stav som hadde +80 spelldamage, og mer stamina og int enn Staff of Shadow Flame (nefarian).

 

Har i tillegg byttet ut tre-fire slots med grønne/blå ting fra quest og drops i tillegg. Så om en stund så er jeg vel bare i greens/blues :) Så farmingen som gjøres nå er meningsløs for looten sin del.

 

Merk at dette bare er level 60-61 items. Kan jo tenke deg selv hva som skjer etterhvert som jeg levler.

Lenke til kommentar
Jeg bytta f.eks ut staff of dominance, med +30 spelldamage med en grønn stav som hadde +80 spelldamage, og mer stamina og int enn Staff of Shadow Flame (nefarian).

 

Har i tillegg byttet ut tre-fire slots med grønne/blå ting fra quest og drops i tillegg. Så om en stund så er jeg vel bare i greens/blues  Så farmingen som gjøres nå er meningsløs for looten sin del.

 

Merk at dette bare er level 60-61 items. Kan jo tenke deg selv hva som skjer etterhvert som jeg levler.

 

jøss hehe. Dette var en smule overaskende. Men men..sånn er det. Men farmingen man gjør nå har den funksjon at dem trener spillere i å takle vanskelige ting som møter oss videre i BC om ikke annet.:)

 

Men hvordan ser dem grønne itemene på lvl 61 ut da? Er dem kule? eller som dagens grønne lvl 59-60 items? plz ikek bilde....vil ikek ha spoiler..bare din mening:)

Lenke til kommentar
Jeg bytta f.eks ut staff of dominance, med +30 spelldamage med en grønn stav som hadde +80 spelldamage, og mer stamina og int enn Staff of Shadow Flame (nefarian).

 

Har i tillegg byttet ut tre-fire slots med grønne/blå ting fra quest og drops i tillegg. Så om en stund så er jeg vel bare i greens/blues  Så farmingen som gjøres nå er meningsløs for looten sin del.

 

Merk at dette bare er level 60-61 items. Kan jo tenke deg selv hva som skjer etterhvert som jeg levler.

 

jøss hehe. Dette var en smule overaskende. Men men..sånn er det. Men farmingen man gjør nå har den funksjon at dem trener spillere i å takle vanskelige ting som møter oss videre i BC om ikke annet.:)

 

Men hvordan ser dem grønne itemene på lvl 61 ut da? Er dem kule? eller som dagens grønne lvl 59-60 items? plz ikek bilde....vil ikek ha spoiler..bare din mening:)

7096191[/snapback]

 

Meh. hehe. lettere med screenshots.

 

Men altså, de ser helt greie ut. For magen min sin del, så ser det ut som de har gått vekk i fra bare rosa og blått gear. Men får se litt etterhvert hvordan det blir. Er jo endel ting som enda ikke har ett eget bilde.

 

Til han som spurte om bugs.

 

Ja, det er endel bugs. Men ingen særskilt irriterende. Er noen quester som ikke virker, og iogmed at levelcapen er satt til 67, så er jo 2-3 soner off-limits. (Du får en debuff og blir porta til en base hvor du regelrett blir ganka ^^ Men det ser ut som det fortsatt er en del som må ordnes opp i før de kan release ihvertfall, men som sagt. Ingenting som virkelig ødelegger betaen.

Lenke til kommentar
Du kunne vel ikkje ha posta nokon litt større bilde av items?

Eller si litt om nivået dei ligg på i forhold til dagens t1/t2? :)

7096079[/snapback]

 

Du kan jo klikke på dem på Flickr, velge all size og se den i 1280x1064 ett eller annet?

 

Nivået på greens/blues i forhold til dagens t1/t2 er...rart.

 

Jeg bytta f.eks ut staff of dominance, med +30 spelldamage med en grønn stav som hadde +80 spelldamage, og mer stamina og int enn Staff of Shadow Flame (nefarian).

 

Har i tillegg byttet ut tre-fire slots med grønne/blå ting fra quest og drops i tillegg. Så om en stund så er jeg vel bare i greens/blues :) Så farmingen som gjøres nå er meningsløs for looten sin del.

 

Merk at dette bare er level 60-61 items. Kan jo tenke deg selv hva som skjer etterhvert som jeg levler.

7096154[/snapback]

 

 

Tusen takk! :) (var ikkje klar over at det gikk an å velge størrelse på dei:P )

 

Nivået hørest som seier ..rart ut ja :p

Men for min del så frister det bare endå meir, i og med at eg ikkje løper rundt i fullt lilla akkurat ;)

Lenke til kommentar
Nivået hørest som seier ..rart ut ja

Men for min del så frister det bare endå meir, i og med at eg ikkje løper rundt i fullt lilla akkurat 

 

nei og det gjør du neppe på lvl 70 heller :p

 

Dem fleste som løper rundt med full lilla i dag er dem som kommer til å låpe rundt i full lilla på lvl 70, før alle oss andre:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående proffessions i BC;

 

Jeg har hørt rykter om at Fel Lotus vil være random herb alà det swiftthistle er i Mageroyal for ta et eksempel..

 

Samtidig lurer jeg på om det er slik at man kan plutselig lære seg nye oppskrifter når man lager pots eller liknende.

7104478[/snapback]

 

Det er en forandring både for herbalister og miners. Slik det er nå, forandrer noen mobs seg til ore eller herbs. "Forandrer" er vel mer rettere, for jeg merka plutselig at jeg kunne mine en giant jeg drepte.

 

Og det vil være flere random flowers, både fra mobs og fra herbs. Om Fel Lotus er inkludert i det vet jeg desverre ikke.

 

For det neste spørsmålet er svaret nokså enkelt. Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...