Pibeba Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Har ikke spillt alverdens mye (mye jobbing) men skal ha en armor som heter rebel armor (koster 30000) så vil de ikke selge den til meg pga at de ikke stoler helt på meg....jeg har et oppdrag igjen som jeg ikke får med meg hele skriften på så jeg er ikke helt sikker på hva det er jeg skal gjøre.. Jeg skal fjerne orkene mellom reddok å en ann by...noen som vet hva den andre byen heter? det er Gelford som er oppdragsgiveren..
Rahaan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ardea? (den første byen). De orkene sitter rundt et bål ikke så langt fra reddock, nord for ardea.
Pibeba Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ardea? (den første byen). De orkene sitter rundt et bål ikke så langt fra reddock, nord for ardea. 7091949[/snapback] det var et annet oppdrag...da skulle jeg ta meg av de orken som patruljerte å hente de pakkene med våpen...også ta de orkene som satt utenfor på en gård like ved cape dun...dette er et anna oppdrag. Endret 17. oktober 2006 av Pibeba
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Tja, du prøver vel å finne orkene som er litt lenger nord-øst for Reddock. Bare følg stien som går rett ut fra Ardea (ikke den stien som går nedover en bratt bakke), så ser du dem et lite stykke til venstre for stien etter hvert. De sitter rundt et bål, så det er vel lettest å se dem om natten (iom at flammene vises godt). Det ligger noen bunter med våpen der også. Jeg råder deg til å plukke opp disse, da du trenger så mange våpenbunter som mulig (du finner dem overalt, men opprørerne trenger dem i flere oppdrag).
Pibeba Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Får ikke med meg hele quest-tittelen altså navnet på den byen
Pibeba Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Tja, du prøver vel å finne orkene som er litt lenger nord-øst for Reddock. Bare følg stien som går rett ut fra Ardea (ikke den stien som går nedover en bratt bakke), så ser du dem et lite stykke til venstre for stien etter hvert. De sitter rundt et bål, så det er vel lettest å se dem om natten (iom at flammene vises godt). Det ligger noen bunter med våpen der også. Jeg råder deg til å plukke opp disse, da du trenger så mange våpenbunter som mulig (du finner dem overalt, men opprørerne trenger dem i flere oppdrag). 7092416[/snapback] nei dette du prater om nå er et anna et...alså problemet er at jeg har fått et oppdrag av gelford der jeg ikke får hele quest-tittelen (tittelen er får lang til at jeg ser den i loggen...) det oppdraget du prater om er et der jeg skal ta knekken på de orkene der å de som sitter på en gård nerme cape dun...
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hmm, så rart. Høres ikke ut som at jeg har kommet borti det oppdraget engang da. Det spillet må få flere patcher. Raskt.
baltie Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 nei dette du prater om nå er et anna et...alså problemet er at jeg har fått et oppdrag av gelford der jeg ikke får hele quest-tittelen (tittelen er får lang til at jeg ser den i loggen...) det oppdraget du prater om er et der jeg skal ta knekken på de orkene der å de som sitter på en gård nerme cape dun... 7092484[/snapback] Jeg er jammen usikker på hvilket oppdrag du snakker om, jeg også. Det hadde hjulpet om du skrev det du ser av tittelen på oppdraget da, så kan vi sammenligne mot våre egne quest logs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå