Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du om noen billige skjermkort til Battlefield 2

Så på detteXFX GeForce 7600GT 256MB er dette bra. Eller er det noen andre som jeg heller burde kjøpe?

 

Eller noe minne? (512mb)

7090161[/snapback]

Vet ikke noe om maskinen din. Selv så oppgraderte jeg min gamle maskin fra 1 til 2 Gb ram fordi BF2 bruker mye ram ved høye skjermoppløsninger. Oppgraderte også skjermkort fra X800 til et 7800GS. Stor forskjell.

 

Du får nok ikke forskjell i ping ved å oppgradere dette, da må du heller kontakte din internettleverandør.

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har en dell Demension 8300 som er litt gammel nå!

Jeg spiller litt Battlefield 2, men det funker ikke pga for mye ping (hver gang jeg kommer inn på en server blir jeg kastet ut av punkbuster)  :(

 

Men til spørsmålet: Jeg lurer på om jeg skal oppgradere noe på Pc'en men vet ikke hva som er lurest å oppgradere av Minnet eller Skjermkortet, men jeg vet ikke hva som er lurest. Hva synes dere?  :dontgetit:

 

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

 

Takk på forhånd!  :w00t:

7090036[/snapback]

Serriøst.. Om du har problemer med PING, så bør du heller oppgradere internetten din, ikke maskinen.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har en dell Demension 8300 som er litt gammel nå!

Jeg spiller litt Battlefield 2, men det funker ikke pga for mye ping (hver gang jeg kommer inn på en server blir jeg kastet ut av punkbuster)  :(

 

Men til spørsmålet: Jeg lurer på om jeg skal oppgradere noe på Pc'en men vet ikke hva som er lurest å oppgradere av Minnet eller Skjermkortet, men jeg vet ikke hva som er lurest. Hva synes dere?  :dontgetit:

 

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

 

Takk på forhånd!  :w00t:

7090036[/snapback]

Serriøst.. Om du har problemer med PING, så bør du heller oppgradere internetten din, ikke maskinen.

7090242[/snapback]

 

 

Riktig det ;) Ping er det samme som MS responstid til serveren (millisekunder det tar å sende noe til eller fra serveren til deg) og skjermkort og minne har ingenting med dette å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...