Gå til innhold

Bannings problem med Cs 1.6 (Ikke cheating)


Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem å det er etter å ha spillt en liten stund på en server kommer meldingen "You have been added to the servers bannlist" eller noe.

Så jeg er altså blitt bannet... Første gangen skjedde det på en vanlig ukjent pub server, så jeg tenkte "shit au, dra på arctic gaming da"... Elsker #2 deres... :love: .. Så etter en stund ble jeg banna der å!

Hva faan er feil? Skal spille PCW i kveld håper ikke det samme skjer da!

Men hva kan være feil? Broren min har en no wallz cheat men den er bare innstallert på hans bruker og den har ligget der i flere mnd'r å sjekker ofte etter dritt på den lokale steam acc. mappa mi. gjorde det samme nå men fant ingenting..

HJELP JEG BLIR SPRØ AV DETTE :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du behøver jo ikke å ha cheatet du/andre på steam-acc'en dine kan ha lekt mongo på servern så du er bannet av den grunn. Overdreven camping, tf, tk and so on. Er en mulighet.

7092731[/snapback]

Les hva han skriver én gang til.

7093184[/snapback]

 

Ja? Han sier at han ikke har cheatet, og det må jo da være en annen grunn til at han blir banna? (Hvis det ikke faktisk har blitt cheatet på acc'en hans av enten han selv eller broren). Dårlig oppførsel på serveren er en mulighet? Vet om flere som har blitt bannet av den grunn, på broadpark f.eks. Og når man får sånn ban-beskjed så står det vel gjerne: "Reason: Cheating etc." og det fikk ikke han.

 

Godt mulig jeg er trøtt, men jeg tolket det hvert fall sånn.

Lenke til kommentar
Ja? Han sier at han ikke har cheatet, og det må jo da være en annen grunn til at han blir banna? (Hvis det ikke faktisk har blitt cheatet på acc'en hans av enten han selv eller broren). Dårlig oppførsel på serveren er en mulighet? Vet om flere som har blitt bannet av den grunn, på broadpark f.eks. Og når man får sånn ban-beskjed så står det vel gjerne: "Reason: Cheating etc." og det fikk ikke han.

 

Godt mulig jeg er trøtt, men jeg tolket det hvert fall sånn.

7100612[/snapback]

 

Første post: Har et problem å det er etter å ha spillt en liten stund på en server kommer meldingen "You have been added to the servers bannlist" eller noe.

Så jeg er altså blitt bannet... Første gangen skjedde det på en vanlig ukjent pub server, så jeg tenkte "shit au, dra på arctic gaming da"... Elsker #2 deres... wub.gif .. Så etter en stund ble jeg banna der å!

 

Det står at han ble bannet først fra en server, og deretter fra ArcticGaming.

 

Og, ja jeg er fult klar over at det er mulig - og at det er folk som har blitt bannet for oppførsel. :-)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Spiller du på Arcticgaming er det stor sjanse for å bli bannet nesten uten grunn. Kaller du en som ikke klarer å deffe for "nabb" eller liknende er det på hodet og ræva ut hvis de rette adminsa er på serveren.

Lenke til kommentar
Spiller du på Arcticgaming er det stor sjanse for å bli bannet nesten uten grunn. Kaller du en som ikke klarer å deffe for "nabb" eller liknende er det på hodet og ræva ut hvis de rette adminsa er på serveren.

7104242[/snapback]

Hva med å oppføre deg ordentlig? Lag et innlegg på Arcticgaming.no, så finner de nok ut av det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hva med å oppføre deg ordentlig? Lag et innlegg på Arcticgaming.no, så finner de nok ut av det.

7105650[/snapback]

Skal vedde mye på at du kan si deg enig i at enkelte AG-admins er ganske maktsjuke på serverne, skal ikke nevne navn. Sier ikke at alle er det, men det er spesielt en jeg har dårlige erfaringer med, du veit sikkert hvem jeg sikter til ;)

Lenke til kommentar
Hva med å oppføre deg ordentlig? Lag et innlegg på Arcticgaming.no, så finner de nok ut av det.

7105650[/snapback]

Skal vedde mye på at du kan si deg enig i at enkelte AG-admins er ganske maktsjuke på serverne, skal ikke nevne navn. Sier ikke at alle er det, men det er spesielt en jeg har dårlige erfaringer med, du veit sikkert hvem jeg sikter til ;)

7106124[/snapback]

Nei? Hvorfor skulle jeg vite det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...