Gå til innhold

Hvor får jeg tak i core of elements?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dropper ganske ofte av elementer... ganske logisk egentlig... Water ELements i Felwood (Toxic Horrors) Dropper vann essense, som man kan selge for en grei penge på auksjons huset, i tillegg til at dem dropper core of elements...

Skrevet (endret)

Toxic Horrors tar år og grinde, fordi det alltid er noen andre der og dreper dem. Prøv heller Entropic Beasts, som er fire elementals du finner litt sør for plassen med Toxic Horrors. Det går noen Infernal elites rundt der og hvis du er usikker på om du er på rett plass. Minuset med disse er at du ikke får mye av verdi bortsett fra Core of Elements, men det går ihvertfall fort.

Endret av Ant1
Skrevet

Eller bare dra til silithus og grind air elemtentals der..

Hvis du er mage er det enda bedre, kjør på med dampen magic så hitter mobsene deg for ca 30dmg, da kan lett samle opp 7 mobs per gang.

får du en del essence of air pluss core of elements LETT! :thumbup:

Skrevet (endret)

Grindet i silithus jeg også, men fikk faktisk flere i DIM w

Der dropper dem 4 og 4 osv.

Etter en kjapp runde med warlock mount Q som er mye annen dreping enn trachbobs hadde jeg 68 stuyker . med 5 i partyet.

(og prinsen er en dott, 2 wl og en prest eiden når vi skulle prøve for gøy etter at 2 stakk.)

Du trenger nå ikke 30 , det er bare første gangen så du får 200 rep,

Etter det får du 10 rep pr 30 og jeg har levert 13270 som ga meg 4400 rep, IKKE verdt det.

Skaf deg en Mage og gjerne en prest og gjør sånn så går du opp 2 rep lvl på en time iallefall da du får rep for dreping.

wow444555ff6.jpg

Samle et helt jorde i wpl

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...