Gå til innhold

BF 2142 inneholder spyware, news at 11.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Eh? Er det reklame i spillet? Har ikke sett noe enda... Utenom de bildene man får se mens spilelt loader, men det er jo forøvrig små bilder som er det fra serverne som hoster, sånn er det jo i vanlig bf2 også :p

Kan jeg få se et virkelig bilde fra spillet, ikke Photo shoppa, men virkelig som viser klart at det er reklame i spillet?

Koser meg forøvrig med spillet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt modifisert utgave av bildet som ble postet overnfor:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

bfadsiz7.png

Har ikke noe imot reklame i spill, kan jo nevne det store Axe-skiltet man klatret på et av Splinter Cell-spillene, men skulle helst sett at brukerene får noe igjen om det blir mer reklame i spillene.

Dette EA her gjør her ved å legge inn programmer som dette, er dog mer på kanten. Gi oss noe igjen for dette, slik som billigere spill, og det ville være greit. Nå? Nei...

7109986[/snapback]

Enig. Hvis reklamen bidrar til å gi utviklerne mer penger til å lage bedre/billigere spill, og ikke ødelegger stemningen i spillet, så er det greit med *litt* reklame, men det bør selvfølgelig ikke overdrives (ville nok klikket ganske kraftig om jeg f.eks hadde funnet en Pepsi reklame midt i et spill fra middelalderen :scared: ).

Dessuten er det helt absurd å begynne å overvåke hvilken reklame spillerne ser på, og på hvilken måte de ser på reklamen. Skal de ha reklame i spillene får de gjøre det på den gode "gamle" måten.

En annen ting jeg missliker, er at de gjemmer informasjonen om dette inne i boksen til spillet, slik at vi må åpne spillet (og miste angreretten) før vi får vite om det. For å se det hele fra den positive siden, så har de i det minste valgt å informere oss istedet for å holde det hemmelig slik som visse andre. *kremt* :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...