Bornslip Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har brukt ABC Yet Another Bittorrent Client en god stund nå, men har gått over til BitComet.... Er det noen som vet hvordan jeg kan få overført de nedlastingene jeg har på ABC over til BitComet så jeg slipper å starte de på nytt i BitComet?
miCro Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 ABC har sannsynligvis lagret alle torrent-filene du har lastet ned en plass. Sjekk om du finner en mappe under "Programdata". En god del torrent-klienter lagrer torrent-filene der. Deretter er det bare og åpne filene i den klienten du ønsker, og lagre filene der du la de første gangen du lastet de ned. Klienten vil da sjekke filen(e) og sette i gang og seede om alt er i orden. Når du først skal bytte klient, hvorfor ikke benytte sjansen til å bytte til en skikkelig klient som f. eks. µTorrent. Dermed slipper du å bli bannet fra eventuelle trackere du er medlem av.
Bornslip Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 ABC har sannsynligvis lagret alle torrent-filene du har lastet ned en plass. Sjekk om du finner en mappe under "Programdata". En god del torrent-klienter lagrer torrent-filene der. Deretter er det bare og åpne filene i den klienten du ønsker, og lagre filene der du la de første gangen du lastet de ned. Klienten vil da sjekke filen(e) og sette i gang og seede om alt er i orden. Når du først skal bytte klient, hvorfor ikke benytte sjansen til å bytte til en skikkelig klient som f. eks. µTorrent. Dermed slipper du å bli bannet fra eventuelle trackere du er medlem av. 7085812[/snapback] Fant torrent filene, og det funka som bare det, hjertelig takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå