Gå til innhold

Splinter cell release 20. oktober på Elkjøp?

teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahh kjøpte den i stad på elkjøp lørenskog. Spilt frem til nå, har sittet siden 12 forand tv`en. Helt syk bra spill på alle måter. Aldri spilt splinter cell, hadde ingen forventinger. Men gameplayet faller meg helt i smak. Alle dingsebomsene du kan bruke til å ta fienden er noe jeg aldri har spilt med før. Så dette er bare +++++. Til og med multiplayer delen er fantastisk. Beste grafikken over MP, å gameplay. Aldri sett maken på 360`en.

Til dere alle.. LØP OG KJØP!

Skrevet (endret)
De hadde mange spill på stavanger forus, løp og kjøp!

7111522[/snapback]

Damn og jeg som bla ut 650,- kroner for spillet på EBgames på Kvadrat i Sandes. Hadde mine tvil om at Elkjøp på Forus hadde fått inn spillet da de i Stavanger butikken ikke hadde den inne.

ahh kjøpte den i stad på elkjøp lørenskog. Spilt frem til nå, har sittet siden 12 forand tv`en. Helt syk bra spill på alle måter. Aldri spilt splinter cell, hadde ingen forventinger. Men gameplayet faller meg helt i smak. Alle dingsebomsene du kan bruke til å ta fienden er noe jeg aldri har spilt med før. Så dette er bare +++++. Til og med multiplayer delen er fantastisk. Beste grafikken over MP, å gameplay. Aldri sett maken på 360`en.

Til dere alle.. LØP OG KJØP!

7113012[/snapback]

Da burde du prøve ut de 3 forige spillene i serien. Synes at det første Splinter Cell spillet i serien har best leveldesign, bryte seg inn i CIA byggning, en politistasjon, kinesisk konsulat osv. Bare nydelig. Må nesten selv ta de gamle spillene opp igjen etter å ha fullført Double Agent. :D Så er det bare å vente på Splinter Cell 5. :yes:

Endret av Wooho
Skrevet

Nei, dette dropper jeg. Endelig konklusjon er at stealth spill med mye saving og loadetider ikke er noe for meg.

Den som har lyst til å kjøpe SP:DA som ble kjøpt på elkjøp fredag kan sende meg en PM.

Ser frem til de reine first person shooters her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...