Opelmekk Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Yo... Har ein dvd på dataen som eg gjere vil ha på en DVD plate. Dvden består av masse .BUP, .VOB og .IFO filer. Noen som kan si meg hvordan dette gjøres? vil ha det slik at eg kan kjøre den på dvd spilleren. Mvh Oly
Steina Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Lag to mapper. AUDIO_TS og VIDEO_TS Så legger du alle filene i VIDEO_TS mappen. Brenn disse to mappene som vanlig data-disk.
Torbjørn T. Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) AUDIO_TS er ikkje for lyd på filmane, men for audio-DVDar, om du ville ynskje å lage det. Både video og lyd for filmen er i VOB-filene. Redigert: Må den ikkje brennast som video-DVD? Endret 16. oktober 2006 av incanus
Opelmekk Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Redigert: Må den ikkje brennast som video-DVD? 7084634[/snapback] bestem dere.
Torbjørn T. Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Om du i brenneprogrammet ditt kan brenne som video-DVD gjer du det. Eg kjenner ikkje til stort andre program enn Nero (Burning Room), men eg veit at det er eit val der. Veit ikkje om det fungerer om ein brenn den som data-DVD.
Opelmekk Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 da finner vi fram nero. tror det liger i en eske ein plass..
Opelmekk Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 først prøvde eg nero men der gjekk ikkje det ann å lage mapper som eg kunne legge filene inn i. Så prøvde eg som datadisk med sonic men det funka ikkje. So tenkte eg det at kanskje nero lagde VIDEO_TS og AUDIO_TS automatisk. Men då eg skulle begyne å brenne fekk eg denne feilmeldinga: Påkrevd fil VIDEO_TS.IFO er ikke her Påkrevd fil VIDEO_TS.BUP er ikkje her. Hva er gale?
HeltNils Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Når du velger Video-DVD i Nero skal katalogene VIDEO_TS og AUDIO_TS automatisk komme opp. Deretter legger du alle VIDEO_*-filene i VIDEO_TS. Siden Nero klager over at du mangler de filene virker det som du er på god vei til å gjøre akkurat det riktig. Desverre er VIDEO_TS.IFO helt nødvendig for at frittstående spillere skal kunne spille filmen riktig. Har du ikke den må den gjenskapes, og det er litt vanskelig å forklare hvordan skal gjøres uten å ha tilgang til resten av filene. VIDEO_TS.BUP er bare en sikkerhetskopi av VIDEO_TS.IFO.
Haslum Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Eg skjønner ikke helt. Eg har nero og alt. Filene er der. Men som det står hos min Nero, lag ein Data-DVD rekner eg med det er den dere mener. Men hvordan? den lager bare image av filmen da. Eg oppretter en mappe som heter Video_TS og legger alle video filene inn der. Eg skjønner ikke helt, noen som kan gjør det litt mer step by step eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå