lizardking Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 jeg har akkurat installert fear på maskina mi og det eneste problemet er at jeg ikke får dialog...det er kanskje en setning når jeg starter opp men etter det er det helt stille men resten av ambient lydene er der sammen med effektene...jeg har prøvd å skru lavere på noen av lydene men ingen forskjell...har også intallert på nytt men ingenting skjedde... hardware-relatert er det nok ikke:specs xfx geforce 7900 gt amd athlon 64x2 4600+ abit kn8-sli fortron source epsilon 600w
BlastyTrasty Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Problemet er nok at du har ein piratversjon Løysninga er veldig enkel - men eg har ingen intensjon om å dele den med forumet. Har testa både piratversjonen og orginalen, og dette problemet oppstod kun på den eg ikkje hadde kjøpt.
b-real Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Problemet er nok at du har ein piratversjon Løysninga er veldig enkel - men eg har ingen intensjon om å dele den med forumet. Har testa både piratversjonen og orginalen, og dette problemet oppstod kun på den eg ikkje hadde kjøpt. 7083461[/snapback] Så rart da at jeg har problemer med det samme på min orginal-kjøpte utgave.
BlastyTrasty Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, spesielt med tanke på at både clone utgaven og den cracka utgaven - ikkje køyrer installasjonen av lydkodeken som trengs - som forøvrig orginalen gjer uten nokon problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå