Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Groening: Etter det jeg har fått med meg er det navnet på fyren i avataren din. Passer fint som brukernavn, og klinger bra. Stor bokstav er fint. 9/10

Endret av Markusll
Skrevet
Groening: Etter det jeg har fått med meg er det navnet på fyren i avataren din. Passer fint som brukernavn, og klinger bra. Stor bokstav er fint. 9/10

9059599[/snapback]

Dette er "få avataren din vurdert" tråden.

Skrevet

Vurderer Groening, siden Markusll har misforstått litt:

En grei, humoristisk avatar, som jeg dessverre ikke klarer å knytte sammen med noe. For meg altså litt meningsløs.

Ellers bra, fin størelse, men fargene var litt uskarpe og mørke.

4/10

Skrevet (endret)

Atir_: Helt greit bilde av en eller annen animefigur. Det som gjør at den skiller seg ut og er lett å kjenne igjen er den fine blåfargen. Ellers ser den ganske så kjedelig ut slik jeg ser det.

6/10

Endret av Mevon
Skrevet

Groening:

Den har du oppdatert ja. Nå med 80x80 og en såvidt synelig ramme. Nå ser mann at det er et hode i et glass, altså, Futurama. Kvaliteten er god og avataren like orginal.

10/10

Skrevet (endret)

Newt32:

+ Spendene bilde (himmel og helvete?)

+ Bra Lagd

+ Ramme

- Kunne vært tydligere

8/10

Endret av NerosMind
Skrevet (endret)

NerosMind:

- ikke ramme

- dårlig kvalitet

- øret blir kuttet av

+ ligner på en katt (katter er stilige dyr)

+ katten ser sarkastisk ut

3/10

Endret av Groening
Skrevet (endret)

Groening: Bra med 80x80 og liten synleg ramme. Siden ramma ikkje vises so godt, kan du jo lage ei slik som eg har. :D Du får nok eksta viss du har meir synleg ramme. ;)

Ein eller annan person på glass frå Futurama: :thumbup:

8/10

Endret av Mr. Sviker
Skrevet

Bare jeg som nesten ikke ser Mr.Sviker sin avatar? :ermm:

Anyways...

manu98, en stilig avatar, men jeg forbinder den ikke med noe spesielt, og den er litt vanskelig å huske.

7/10 :)

Skrevet

mrbjoern:

Liker det bilde der. For meg ser det tegnet ut, kanskje i PS eller noe sånnt. Orginalt og lett å huske, + for ramme.

10/10

Skrevet

Dracoknight: Litt småmorsom avatar som skiller seg ut, men dårlig kvalitet og mangel på ramme trekker ned. Ellers helt fin.

5/10

Skrevet

Mevon: Vurdert avataren din noen ganger før, men en gang til skader ikke :) For det første er jo ørnen et majestetisk dyr, som passer flott med deg selv. Egentlig bare fint at bildet ikke er 80x80, det gjorde så ørnen passet bedre inn i bildet. På en eller annen måte passer avataren din godt med brukernavnet ditt, vet ikke hvorfor. En av de beste avatarene på forumet. 10/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...