brannmannsam Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 ja finnes det? Har norsk utgave av XP, og engels AutoPatcher blir tull.
Magnusha Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Ja dette finnes, men ikke i den nyeste utgaven... Henger gjerne en måned eller 2 etter den engelske. Du finner den på hjemmesidene til autopatcher
brannmannsam Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 gjerne en url Finnes det noe alternativ? hva gjør dere som har norsk XP? win-update?
Magnusha Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Første treff på google http://www.autopatcher.com/ Brukte det en gang, men likte det ikke helt! Jeg tok bort for mye services og sånt, men funker sikkert helt bra, hvis du vet hva du skal fjerne
brannmannsam Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 ja, men de er bare gamle utgaver der. Ser ut som de har stoppet med norske utgaver.
wil Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Bruker selv AutoPatcher mye. Bruker det når jeg installerer Windows XP og 2000. Veldig bra synes jeg, men jeg har heldigvis ikke Norsk Windows da. Har engelsk jeg, så på den måten får jeg den nyeste versjonen. Har sine fordeler å bruke Engelsk Windows serru.
brannmannsam Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Ja skulle gjerne hatt en eng-xp utgave. men nå har jeg en orginal norsk, så jeg gidder ikke kjøpe en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå